ویرایش شده توسط مدیریت
خلاف قوانین.
فکر میکنم متن زیر خیلی قانع کننده باشه در ضمن ججواب سوال چهارم من رو ندادین
زدواج موقت را راهی به سوی نکاح دائمی و همیشگی معرفی میکنند که بر هرانسان آزاده ای آشکار است اگر جوانان هر روز به ازدواج موقت مشغول گردند و به راحتی غریزه ی ****** خویش را دفع نمایند نیازی به ازدواج دائم نمی یابند و می توانند غریزه های جنسی و ****** خویش را در روزهای متفاوت با خانمها و آقایان گوناگون دفع نمایند که این بسیار زشت و ناپسند است که زشتی آن بر هر انسان عاقل و دانایی آشکار است. و حتی چنین اشخاصی چنان زیاده روی نموده اند که حرام کردن ازدواج موقت را به خلیفه دوم حضرت عمر بن خطاب نسبت داده و او را مورد طعن و نفرین خود قرار میدهند، و این تهمت بسیار بزرگی است و چیزی بجز دروغ و بهتان به خلیفه دوم مسلمین نیست. سخن زیبا و دلنشین عمر بن خطاب سبب شده تا کور دلان در مقابل سخن گرانقدر او قد علم نمایند و به دشمنی و کینه توزی با وی بپردازند. حضرت عمر بن خطاب هرگز از جانب خود ازدواج موقت را نهی نکرد بلکه همان نهی قبلی که از جانب رسول الله صورت گرفته است را به کلیه بلاد و سرزمین های اسلامی ابلاغ می نماید ، بیهقی در سنن خود از طریق سالم بن عبدالله از پدرش روایت میکند که: عمر بر روی منبر رفت وخداوند را ستایش کرد و سپس گفت: حال این مردانی که موقتاً زنان را نکاح میکنند در حالی که رسول خدا از آن نهی کرده است این است که هر کدام از این مردان را نزد من بیاورند وی را سنگسار میکنم(سنن کبری 7/206)
There is enough light for one who wants to see
___________________
...Chemistry : Chem is Try
ویرایش شده توسط مدیریت
خلاف قوانین.
[SIGPIC][/SIGPIC]
اتفاقا یکی از دوستامون هم یه روزی ای آیه رو برای من مستند کردن منم جوابشون رو با این لینک دادم :
http://vaislamah.com/1467.html
ولی متسفانه الان باز نمیشه ... خودم جواب میدم ...
معانی متعه :
متعة : لذت , خوشي , برخورداري ,بهره مندی ، کيف , عيش , شهوتراني , انبساط , بخشيدن , خوشايند بودن , لذت بردن , رفتار کردن , تلقي کردن , مورد عمل قرار دادن ،
اینجا متعه معنی بهره مندی و برخورداری هم میده و اینجا طبیعیه که اگه از یه زن بهرهمند شدی باید مهریه شو بدی در اینجا من هیچ اشاره ای به صیغه نمیبینیم .. چرا چون ازدواج دائمی هم مهریه و ... داره ... به نظرم آیه قانعتون نکرد
بیرون اوردن نام اِهل بیت از قران اونم به این شیوه زیاد قابل توجیح نیست
البته من ادعای اهل سنت رو مبنی بر اینکه ایه 40 سوره توبه برای خلیفه اول هست رو هم باطل میدونم
بازی کردن با ایات قران زیاد جالب نیست ..... اگر صاحب قران می خواست به وضوح نام اشخاص رو میاورد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)