خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
    1. Top | #1
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات

      سئو درونی سایت یا سئو داخلی (on page seo site)

      آشنایی با سئوی داخلی سایت یا on page seo

      خوب همانطور که در مقاله آموزش سئو سری قبل قول دادم قرار شد که سئوی درونی سایت رو برای شما توضیح بدم اما توصیه میکنم حتما مقاله سئو چیست و مفاهیم را بخوانید. در این مطلب عناوین و کاربرد ها رو معرفی میکنم .قبل از اینکه بخواهیم در مورد فاکتورهای و بخش های مختلف سئو ساختاری صحب کنیم باید به درکی از هدف برسیم .چرا ما نیاز به این موضوع داریم که ساختار ها و کد های سایت ما بهینه شده باشند؟ جواب ساده است گوگل یک موتور جست و جو است که با خزنده های موزی و فضول خود وارد سایت ها میشود اطلاعات را میخواند برداشت میکند و میبرد به دیتابیس خود نگه داری میکند تا وقتی کاربری به آن نیاز داشت در سریع ترین زمان ممکن آن را در اختیار بگذارد.خوب این خزنده ها که کراول هم نامیده میشوند با شعورتر از گذشته شده اند سخت میتوان به آن ها اعتماد کرد و آن ها را گول زد چون الگوریتم ها پیشرفته شده اند.این ها را گفتم که به اصول بهینه سازی سایت و سئو سایت پایبندتر باشیم تا سئوی تقلبی یا کلاه سیاه .فرض کنید شما ربات گوگل هستین دارید عمل کراول را انجام میدهید از کجا میشود تشخیص داد این سایت در مورد چه موضوعی است ؟ همین سوال باعث شد تا مهندسان این موتور چندین فاکتور را مشخص کنند.
      فاکتور ها و مولفه های سئوی داخلی سایت یا seo on page checklist :

      اولین آن ها نام دامین میباشد نام دامین ما ایران سئو سایت میباشد چون به سئو و خدمات سئو مربوط میشود.در شکل زیر به طور کامل معلوم شده است.
      سئوداخلی-on page seo

      دومین فاکتور مهم عنوان سایت میباشد که در عکس فوق سئو , بهینه سازی سایت میباشد.مورد دیگرمتاتگ توضیحات میباشد گوگل نیاز دارد توضیحات شما را در مورد سایت بداند .یک مورد دیگرهم به نام کیبور وجود دارد که چون اهمیتی در الگوریتم جدید گوگل ندارد توضیح ندهیم بهتر است .در سئوی درونی سایت خیلی مهم است که لینک های مطالب خوانا باشند.یک مثال همین مطلب لینک آن به این اسم نام در مرورگر خود مشاهده میکنید on-page-seo-site به خوبی توسط موتور ترجمه میشود یا میتوانستم بنویسم سئو داخلی سایت فرقی ندارد ولی خوب به نظرم این طوری قشنگتر بود خدا کنه گوگل هم خوشش بیاد پس ساختار لینک های سایت رو بررسی کنید ایرادات رو رفع کنید.درعکس زیرلینک اول بهترین نمونه است لینک دوم یک نمونه ساختاری پیوند نه چندان جالب است چون در اول لینک کلمه کلیدی به کار گرفته نشده است.
      اگر دقت کنید نویسنده به طرز ماهرانه ای ازکلمات کلیدی در اول عنوان پست استفاده کرده است.لینک هم که کاملا کوتاه و مفید میباشد در ضمن در ادرس لینک هم از کلمات کلیدی استفاده شده است.یک نکته که در ساختار کد های اچ تی ام ال باید رعایت کنید تگ ها هستند وقتی یک متن را مینویسیم حتما عنوان مطلب شما تگ h1 داشته باشد تگ های دیگر هم که دست خودتات از تگ های h2 , h3 , … استفاده کنید.مانند متن زیر که عنوان شبکه های اجتماعی تگ h3 به همراه دارد.
      استفاده از شبکه های اجتماعی :

      یک موضوع فوق العاده مهم شبکه های اجتماعی هستند نمیخوام در مورد لینک سازی در آن توضیح بدم در مباحث سئوی اف پیچ یا سئوی بیرونی سایت به صورت مفصل توضیح خواهم داد ولی از دکمه های انتشار و لایک این شبکه ها در کنار مطالب خود استفاده کنید حتما .گوگل سیگنال ها را به خوبی شناسایی میکند.

      استفاده از عکس و ویدئو های مرتبط:

      حتما سعی کنید از مولتی مدیا در مطالب خود استفاده کنید کاربران مطالب مدیایی را بسیار میپسندند و بیشتر در وب سایت شما میمانند.
      در مورد سئوی مطالب هم کمی توضیح دادم چون به داخلی مربوط میشد نگران نباشید در مقالات بعدی همه موارد را مفصل بررسی خواهیم کرد.در مطلب بعدی زوم بیشتری روی فاکتورهای داخلی خواهیم داشت.
      اگر تمایل دارید تمام مطالب سایت را مطالعه فرمایید به وبلاگ سئو مراجعه کنید و در ضمن نرم افزار سئو را میتوانید از لینک مربوط به آن دانلود کنید.در مورد اخبار سئو هم کافیست روی خود لینک کلیک کنید.
      لطفا در صورت انتشار لینک و نام سایت را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید.

      محمد دانیالی

    2. Top | #2
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      qwewqeqweqwewqeqwewqeq
      ویرایش توسط SaraAnistion : 03 شهریور 1399 در ساعت 17:56

    3. Top | #3
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      آموزش سئو

      سئو یکی از شاخه های مهم در زمینه وب و دیجیتال مارکتینگ می باشد که در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کار ها به سمت آن حرکت کرده اند و بسیار رونق پیدا کرده است. در این آموزش سئو از صفر تا صد شما را به صورت مقدماتی با سئو آشنا می کنیم.
      سئو چیست؟
      سئو (seo) مخفیف عبارت search engin optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد. در واقع سئو بدین معنیست که صفحات وبسایتتان را برای موتور های جستجو بهینه کنید تا در نتایج به لینک و صفحات بالاتر ارتقا پیدا کنید. در سئو شما به موتور های جستجو میفهمانید که بهترین پاسخ را برای سوال و سرچ کاربر در صفحه سایتتان قرار دادید. زیرا دقدقه موتور های جستجو نمایش کامل ترین و به روز ترین پاسخ به سوال و سرچ کاربر می باشد. البته در گذشته سئوکار ها مطالب سایت را فقط برای موتور های جستجو سئو می کردند. اما امروزه سئو فقط مختص موتور های جستجو نیست و باید مطالب و محتوای سایتتان برای کاربرانتان هم بهینه باشد. یعنی مطالب داخل صفحاتتان جواب سوال کاربر را بطور کامل بدهد.
      موتور های جستجو
      موتورهای جستجو ابزارهای آنلاینی هستند که اطلاعات بسیار زیادی را از داخل وبسایت ها در دیتا بیس خود ذخیره می کنند و در هنگام جستجوی کاربران با توجه به اطلاعات استخراج شده در دیتابیس خود، وبسایت و صفحات مربوط به آن سرچ را به کاربران نمایش می دهند. Google، Yahoo از نمونه های موتورها جستجو هستند. در ادامه این بخش با کارایی و نحوه کار این موتور های جستجو بیشتر آشنا می شوید.
      الگوریتم های گوگل (Google Algoritms)
      الگوریتم ها مجموعه ای از قوانین و قواعد هستند. الگوریتم های گوگل با هدف نمایش بهتر موضوعات مرتبط با سرچ کاربران و دسترسی راحت آن ها به اطلاعات برنامه ریزی شده اند. گوگل الگوریتم های زیادی را طراحی کرده است که بتواند هر چه بهتر کاربران را به هدف خود برساند. برای مثال الگوریتم مرغ مگس خوار با هدف دسترسی سریع به اطلاعات برنامه ریزی شده است. در ادامه تمامی الگوریتم های گوگل را بطور کامل به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.
      سئو داخلی (on page seo)
      سئو داخلی متشکل از مجموعه اقداماتیست که شما بر روی صفحات سایتتان انجام می دهید تا بتوانید آن ها را برای موتورهای جستجو و کاربران سایتتان بهینه کنید. فاکتور و اقدامات زیادی در سئو داخلی وجود دارد. این اقدامات بر روی محتوا، عکس ها و خیلی بخش های دیگر صفحه صورت می گیرد. در ادامه همه این اقدامات و فاکتور ها را بطور کامل آموزش می دهیم تا بتوانید در صفحه و لینک اول گوگل قرار بگیرید.
      کلمات کلیدی (keyword)
      کلمات کلیدی یا همان keyword کلماتی پرسرچ و به عنوان پایه صفحات سایت هستند. زمانی که کاربران سرچی را در گوگل انجام می دهند، آن عبارت سرچ شده می تواند کلمه کلیدی شما باشد. شما باید خودتان را به جای کاربرانتان قرار دهید و بفهمید اگر به جای آن ها بودید برای اینکه محتوای سایتتان را ببینید چه عبارتی را در گوگل سرچ می کردید. البته ابزار هایی هم برای این کار وجود دارد که در ادامه آموزش به آن ها می پردازیم.
      سئو خارجی (off page seo)
      سئو خارجی فعالیت و اقداماتی است که خارج از صفحات وبسایت انجام می دهیم تا امتیاز سئو را به سایتمان روانه کنیم و به بهینه سازی بیشتر صفحه کمک کنیم. از جمله اقداماتی که در زمینه سئو خارجی انجام می شود لینکسازی از سایت های دیگر به وب سایت خودمان است. یعنی لینک سایتمان را در وبسایت های دیگر قرار می دهیم تا بتوانیم اعتبار صفحه و سایتمان را افزایش دهیم. همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله کارهاییست که در off page seo انجام می دهیم. در ادامه با سئو خارجی بیشتر آشنا می شویم.
      سئو تکنیکال (technical seo)
      سئو تکنیکال یکی از حرفه ای ترین بخش های سئوست. در این بخش از سئو ما با استفاده از تکنیک های سئو، به موتورهای جستجو در فهم بهتر مطالب صفحات کمک می کنیم. همچنین سهولت بیشتری برای استفاده کاربران در سایت ایجاد می کنیم. بالا بردن سرعت سایت از جمله ای اقدامات است که در آموزش سئو تکنیکال بطور کامل با آن آشنا می شوید.

    4. Top | #4
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      سلام
      ممنون از مطالبی که در اختیار قرار دادید.
      دوستان من یه سوالی دارم . آیا میشه فهمید که یه نفر برای بالا آوردن سایتش تو گوگل از محتوا استفاده کرده یا توسط گوگل بالا اومده؟ یه نمونه اش سایت سنا.

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    کلمات کلیدی این موضوع




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن