خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    صفحه 3 از 3 نخستنخست ... 23
    نمایش نتایج: از 31 به 40 از 40
    1. Top | #31
      aat
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط پویا دقتی نمایش پست ها
      با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز

      ما با مطالعه منابع مناسب و تست زنی می تونیم ان شا الله به درصد مطلوب برسیم

      ریاضی رو باید یاد گرفت و با حقه بازی شاید بشه به دو سه تست کنکور جواب داد ولی قطعا در آینده تحصیلیمون به مشکل برمیخوریم

      کسی که ریاضی رو یاد نگیره ، نمی تونه واحد های ریاضی دانشگاه رو پاس کنه و این شخص چون فقط شامورتی بازی بلده و ریاضی رو با به اصطلاح روش ! عدد گذاری حل می کنه

      پس از مدتی سرخورده میشه و یا به فکر میفته که دبیر بگیره تا ریاضی رو بهش یاد بده ! ....... ( حتی بعضی از رشته های علوم تجربی هم واحد ریاضی دارن )

      راه برای پول دراوردن و معروف شدن زیاده ...... ان شا الله خدا به ما توفیق بده تا با استفاده از روش صواب بتونیم به مردم خدمت کنیم و نه با نابود کردن پایه ریاضی داوطلبان کنکور که بر اثر

      ساده لوحی ( و یا اشتیاق بسیار به قبولی در دانشگاه ) خودشون رو اسیر این به اصطلاح تکنیک ! ها می کنند

      خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه ....... ان شا الله

      جناب تصور مي كنم چند مطلب زير راهگشاي برداشت و قضاوت نادرست شما باشد:

      1- روش عددگذاري براي دروس دانشگاه نيست بلكه براي كمك به امتياز بالاتر

      فقط در كنكور است و اصلاً كمكي به پاس كردن دروس رياضي دانشگاه نمي كند


      2- شايد شما تصور كرديد غرض از طرح روش عددگذاري ، معروف شدن باشد جهت رفع اين شائبه

      نكاتي را در مورد خودم عرض مي كنم:

      كسيكه فارغ اتحصيل دانشگاه شريف است و حدود بيش از بيست سال در بهترين مدارس

      تهران مثل رشد، مفيد، دبيرستان دانشگاه امير كبير و... تدريس نموده نيازي به معروف شدن

      آنهم در انجمن كنكور ندارد.

      3- افرادي در اين انجمن در حدي كه مختصر آشنا شدم (وحتي از مديران ) با روش هاي خاص سعي در

      هدايت دانش آموزان براي كسب درآمد دارند تحت عناوين مشاوره و ....

      و اين از نظر شما بلا اشكال است ولي با معرفي روش عددگذاري ، گمان هاي بلا وجه در بيان شما ديده

      شد كه دور از انصاف است

      4- بنده كي گفتم كه با روش عددگذاري شما رياضياتتان به فلك ميرسد؟

      5- كسي كه مختصر اطلاعي از تدريس و درس رياضي داشته باشد ميداند كه با روشي مثل عددگذاري

      پايه رياضي نابود نمي شود.و شايد انگيزه بخش هم باشد

      6- دانش آموزان آنقدر كه شما تصور مي كنيد ساده لوح نيستند و تمام محصولات پيشنهادي و احياناً

      كلاسها را بررسي كرده و سپس تصميم به تهيه و يا شركت در آنها مي كنند

      7- باز هم تاكيد ميكنم كه روش عددگذاري فقط يك روش از ميان روشهاي متعدد حل تست رياضي است

      نه يك حقه و كلك.

      با آرزوي توفيق بيشتر شما
      مدرس رياضي پيش دانشگاهي و كنكور

      (رشته رياضي : رياضي پايه ، ديفرانسيل)

      (رشته تجربي : رياضي پايه ، رياضي عمومي)

      aatanha47@gmail.com

    2. Top | #32
      کاربر باسابقه

      bi-tafavot
      نمایش مشخصات
      بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام؛ اما بعد(!):
      1- بنده پیشنهاد میکنم شما خودتان را کامل معرفی کنید به یقین کسی که در شریف خوانده و بیست سال در مدارسی چون مفید و ... در داده سطح انجمنی چون انجمن کنکور را خیلی بالا خواهد برد. امید است رستگار شوید.
      2- در مورد روش مکشوف شما،موسوم به عدد گذاری،لازم به ذکر است کسی که فهمی از مطالب نداشته باشد نمی تواند از عدد گذاری استفاده کند. هر روش سریعی زمانی نتیجه بخش است که فرد روش عادی را بداند و بعد با استفاده از تکنیک ها و ارواش(جمع روش بی سوادها)سریع به رتبه بالاتر فکر کند. در واقع هم اکنون فقط باید مفهوم را چسبید و بعد به تکنیک و روش سریع پرداخت.
      و من الله توفیق ...
      dmb#


    3. Top | #33
      کاربر باسابقه
      مدیر برتر

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط aat نمایش پست ها
      جناب تصور مي كنم چند مطلب زير راهگشاي برداشت و قضاوت نادرست شما باشد:

      1- روش عددگذاري براي دروس دانشگاه نيست بلكه براي كمك به امتياز بالاتر

      فقط در كنكور است و اصلاً كمكي به پاس كردن دروس رياضي دانشگاه نمي كند


      2- شايد شما تصور كرديد غرض از طرح روش عددگذاري ، معروف شدن باشد جهت رفع اين شائبه

      نكاتي را در مورد خودم عرض مي كنم:

      كسيكه فارغ اتحصيل دانشگاه شريف است و حدود بيش از بيست سال در بهترين مدارس

      تهران مثل رشد، مفيد، دبيرستان دانشگاه امير كبير و... تدريس نموده نيازي به معروف شدن

      آنهم در انجمن كنكور ندارد.

      3- افرادي در اين انجمن در حدي كه مختصر آشنا شدم (وحتي از مديران ) با روش هاي خاص سعي در

      هدايت دانش آموزان براي كسب درآمد دارند تحت عناوين مشاوره و ....

      و اين از نظر شما بلا اشكال است ولي با معرفي روش عددگذاري ، گمان هاي بلا وجه در بيان شما ديده

      شد كه دور از انصاف است

      4- بنده كي گفتم كه با روش عددگذاري شما رياضياتتان به فلك ميرسد؟

      5- كسي كه مختصر اطلاعي از تدريس و درس رياضي داشته باشد ميداند كه با روشي مثل عددگذاري

      پايه رياضي نابود نمي شود.و شايد انگيزه بخش هم باشد

      6- دانش آموزان آنقدر كه شما تصور مي كنيد ساده لوح نيستند و تمام محصولات پيشنهادي و احياناً

      كلاسها را بررسي كرده و سپس تصميم به تهيه و يا شركت در آنها مي كنند

      7- باز هم تاكيد ميكنم كه روش عددگذاري فقط يك روش از ميان روشهاي متعدد حل تست رياضي است

      نه يك حقه و كلك.

      با آرزوي توفيق بيشتر شما

      از پاسخی که فرمودین ممنونم

      سابقه تحصیلی و تدریس شما گویای همه چیز هست و من از صحبت کردن با شما خوشحالم

      به هر حال قبل از شما هم افراد زیادی بودند که مسائل ریاضی رو با چنین روش هایی حل کردن و باهاشون صحبت کردم و معایب بسیار این روش رو براشون بیان کردم

      در مواردی هم که فرمودین بنده به هیچ عنوان قصد بی احترامی به شما رو نداشتم و اگه چنین برداشتی شده ازتون عذر می خوام

      ولی همچنان تاکید می کنم وقتی راه برای یادگیری ریاضیات و لذت بردن از حل مسائلش وجود داره و کتاب های متعددی برای هر سلیقه در این باره نوشته شده ، دیگه نیازی به این روش ها نیست

      و ارائه محصولی از جانب شما فقط بچه ها رو بیشتر سردرگم می کنه ..... ضمنا اثرات سوء همچین روش هایی(چه در ریاضی و چه در فیزیک)در دانشگاه خودشو بیشتر نشون میده

      شما که دوست ندارین بچه ها در کنکور نتیجه بگیرین و بعد در پاس کردن واحد های دانشگاهی مشکل داشته باشن ؟



    4. Top | #34
      کاربر باسابقه

      Mamoli
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط aat نمایش پست ها
      يكي از روش هاي مهم پاسخ به تست هاي رياضي كنكور در دروس ديفرانسيل و رياضي پايه

      روش عددگذاري است كه با دانستن جزئيات و تمرين ، مي توانيد تا 20% تست هاي دروس فوق را به

      درستي پاسخ دهيد.

      يادتان باشد در كنكورهاي سال هاي اخير بيش از نيمي از دانش آموزان درصد منفي يا نزديك صفر كسب

      كرده اند.
      نمونه ای از سوال هایی که میگین با سال کنکورش بذارین.همینجور گفتنش که دردیو دوا نمیکنه.بعدم تا جایی که میدونم این روش مال سالهای قبل 84 بوده بیشتر اما باز یه سوالهایی هستن تو ریاضی و فیزیک که رد گزینه میشن (نه عدد گذاری)
      حالا اگه سوالا رو بذارین بهتره
      راز بدبخت بودن اینست که وقت فراغت داشته باشید و بتوانید به اینکه خوشبخت یا بدبخت هستید فکر کنید...

      تاپیک حل سوال و مطالعه ی هفتگی گسسته

      تاپیک دانلود فایل برنامه ریزی ...

      تاپیک پرسش و پاسخ ریاضی

    5. Top | #35
      aat
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط مسیح نمایش پست ها
      نمونه ای از سوال هایی که میگین با سال کنکورش بذارین.همینجور گفتنش که دردیو دوا نمیکنه.بعدم تا جایی که میدونم این روش مال سالهای قبل 84 بوده بیشتر اما باز یه سوالهایی هستن تو ریاضی و فیزیک که رد گزینه میشن (نه عدد گذاری)
      حالا اگه سوالا رو بذارین بهتره

      با سلام

      همينطور كه قبلاً عرض كردم روش عددگذاري در سال هاي اخير هم كاربرد داشته و قابل استفاده

      بوده است كه در اولين فرصت حتماً خدمتتون ارائه خواهم كرد.اما اگر مايليد در حال حاضر نمونه

      تستها را ببينيد ، 2 نمونه تست كنكور 94 را با مختصر توضيح در باره اين روش ، بصورت فايل رايگان در

      صفحه Home دانلود نماييد.

      تذكر مهم : در اين صفحه از شما درخواست مي كنه تا ايميل خودتون را وارد نماييد و اين درخواست

      فقط به دليل اين است كه ساير فايل ها را به ايميل عزيزان ارسال نماييم . عزيزاني كه مايل به وارد

      كردن ايميل خود نيستند به صفحه مراجعه نكنند.

      البته ممكنه انجمن اين كار را تبليغ قلمداد كنه اما فكر ميكنم ارائه فايل رايگان مشكلي نداشته باشه

      دوست عزيزي نوشته بودند كه ما ميخواهيم با دريافت ايميل افراد ، ايميل آنها را اسپم كنيم و يا ...

      درصورتي كه اين كار غير عقلي و بي فايده است.
      مدرس رياضي پيش دانشگاهي و كنكور

      (رشته رياضي : رياضي پايه ، ديفرانسيل)

      (رشته تجربي : رياضي پايه ، رياضي عمومي)

      aatanha47@gmail.com

    6. Top | #36
      aat
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط پویا دقتی نمایش پست ها

      از پاسخی که فرمودین ممنونم

      سابقه تحصیلی و تدریس شما گویای همه چیز هست و من از صحبت کردن با شما خوشحالم

      به هر حال قبل از شما هم افراد زیادی بودند که مسائل ریاضی رو با چنین روش هایی حل کردن و باهاشون صحبت کردم و معایب بسیار این روش رو براشون بیان کردم

      در مواردی هم که فرمودین بنده به هیچ عنوان قصد بی احترامی به شما رو نداشتم و اگه چنین برداشتی شده ازتون عذر می خوام

      ولی همچنان تاکید می کنم وقتی راه برای یادگیری ریاضیات و لذت بردن از حل مسائلش وجود داره و کتاب های متعددی برای هر سلیقه در این باره نوشته شده ، دیگه نیازی به این روش ها نیست

      و ارائه محصولی از جانب شما فقط بچه ها رو بیشتر سردرگم می کنه ..... ضمنا اثرات سوء همچین روش هایی(چه در ریاضی و چه در فیزیک)در دانشگاه خودشو بیشتر نشون میده

      شما که دوست ندارین بچه ها در کنکور نتیجه بگیرین و بعد در پاس کردن واحد های دانشگاهی مشکل داشته باشن ؟

      با سلام به جناب دقتي

      دانش آموزان كنكوري حداقل يازده سال رياضي خوانده اند و يك حداقلي از درس رياضي را آموخته اند

      حالا در سال پيش دانشگاهي با يك حجم عظيمي از مطالب سالهاي گذشته روبرو هستند كه بايد

      يادگيري آنها را كامل كرده و دروس رياضي پيش را نيز آموخته و به مرحله تسلط برسند كه براي

      اكثرشان از لحاظ زماني غير ممكن است.

      مطالبي كه شما در مورد حل مسائل رياضي و لذت بردن از آنها بيان مي كنيد كاملاً درست است

      و ما هم در كلاسها همواره همين را اولويت مي دهيم اما:

      دانش آموزان داراي سطوح مختلف و ميزان انگيزه هاي متفاوت هستند كه حداقل دو گروه از دانش

      آموزان نياز به استفاده از روشهاي انگيزه بخش و ساده تر دارند:

      دسته اول : دانش آموزان با انگيزه ضعيف و يا بي انگيزه

      دسته دوم : دانش آموزان با سطح رياضي كم

      چه بسا دانش آموزني كه قيد خواندن رياضي را زده اند و در كنكور قطعاً درصد منفي يا صفر را

      كسب مي نمايند (متاسفانه بيش از نيمي از داوطلبان اينطور هستند) ، اگر با روشهاي ساده آشنا

      شوند بتوانند برخي مباحث را تقويت كرده وبه درستي پاسخ دهند و از درصد صفر يا منفي خلاصي

      يابند و مثلاً 15% كسب كنند ، شايد انگيزه بيشتري پيدا كرده و اين نتيجه ، مشوق تلاش بيشتر آنان

      در آينده تحصيلي (دانشگاه) شود.

      لذا ، روش هاي ساده ، تا اندازه اي اثرگذار و سودمند خواهند بود .

      موفق باشيد
      مدرس رياضي پيش دانشگاهي و كنكور

      (رشته رياضي : رياضي پايه ، ديفرانسيل)

      (رشته تجربي : رياضي پايه ، رياضي عمومي)

      aatanha47@gmail.com

    7. Top | #37
      کاربر باسابقه

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      آقا ولی خدایی فقط یه سری از سوالا پتانسیل حل شدن با این روشو دارن که پیداکردنشون تو کنکور وقت میگیره

    8. Top | #38
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط LeftBehind نمایش پست ها
      واو... میشه بگین با خط کش فرق بین رادیکال دو و رادیکال سه یا 1.4 یا هفت پنجم رو چطور میشه تشخیص داد؟
      کنکور ازمایشی بود؟
      شما ک کارت خروج از جلسه داشتین...خط کش رو راه دادن سر جلسه ازمون؟
      بعدش با خط کش چطور مثلا تونستین مثلث رو رسم کنین؟
      آخه سوالش رادیکالی نبود، یه مثلث بود طول یه ضلعو داده بود یه ضلع دیگرو میخواست ( البته سوال همین نبودا، اون ضلع بدست اوردنش فرمول میخواست هندسه 2 مبحث دایره بود، اندازه ی واقعی ضلع معلوم و محهولو با خط کش اندازه گرفتم و با اندازه ای ک سوال واس ضلع معلوم گفته بود گذاشتم تو تناسب و مقدار دقیقش بدست اومد
      البته این شاهکارمو تو خونه و بعد آزمون انجام دادم
      چیز عجیبی نیس بعضی وختا از اینکارا میکنم

    9. Top | #39
      کاربر حرفه ای

      Mamoli
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط fatemeh77 نمایش پست ها
      آخه سوالش رادیکالی نبود، یه مثلث بود طول یه ضلعو داده بود یه ضلع دیگرو میخواست ( البته سوال همین نبودا، اون ضلع بدست اوردنش فرمول میخواست هندسه 2 مبحث دایره بود، اندازه ی واقعی ضلع معلوم و محهولو با خط کش اندازه گرفتم و با اندازه ای ک سوال واس ضلع معلوم گفته بود گذاشتم تو تناسب و مقدار دقیقش بدست اومد
      البته این شاهکارمو تو خونه و بعد آزمون انجام دادم
      چیز عجیبی نیس بعضی وختا از اینکارا میکنم
      یاد مولف کتاب هندسه گاج میفتم .. گفت بود هر جا تو هندسه کم آوردین با خط کش حساب کنین

    10. Top | #40
      کاربر حرفه ای

      Mamoli
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط aat نمایش پست ها
      جناب تصور مي كنم چند مطلب زير راهگشاي برداشت و قضاوت نادرست شما باشد:

      1- روش عددگذاري براي دروس دانشگاه نيست بلكه براي كمك به امتياز بالاتر

      فقط در كنكور است و اصلاً كمكي به پاس كردن دروس رياضي دانشگاه نمي كند


      2- شايد شما تصور كرديد غرض از طرح روش عددگذاري ، معروف شدن باشد جهت رفع اين شائبه

      نكاتي را در مورد خودم عرض مي كنم:

      كسيكه فارغ اتحصيل دانشگاه شريف است و حدود بيش از بيست سال در بهترين مدارس

      تهران مثل رشد، مفيد، دبيرستان دانشگاه امير كبير و... تدريس نموده نيازي به معروف شدن

      آنهم در انجمن كنكور ندارد.

      3- افرادي در اين انجمن در حدي كه مختصر آشنا شدم (وحتي از مديران ) با روش هاي خاص سعي در

      هدايت دانش آموزان براي كسب درآمد دارند تحت عناوين مشاوره و ....

      و اين از نظر شما بلا اشكال است ولي با معرفي روش عددگذاري ، گمان هاي بلا وجه در بيان شما ديده

      شد كه دور از انصاف است

      4- بنده كي گفتم كه با روش عددگذاري شما رياضياتتان به فلك ميرسد؟

      5- كسي كه مختصر اطلاعي از تدريس و درس رياضي داشته باشد ميداند كه با روشي مثل عددگذاري

      پايه رياضي نابود نمي شود.و شايد انگيزه بخش هم باشد

      6- دانش آموزان آنقدر كه شما تصور مي كنيد ساده لوح نيستند و تمام محصولات پيشنهادي و احياناً

      كلاسها را بررسي كرده و سپس تصميم به تهيه و يا شركت در آنها مي كنند

      7- باز هم تاكيد ميكنم كه روش عددگذاري فقط يك روش از ميان روشهاي متعدد حل تست رياضي است

      نه يك حقه و كلك.

      با آرزوي توفيق بيشتر شما
      مدرسان شریفم یه کتاب داده واسه ریاضی مهندسی ... که از 6 7 تا تست میشه تقریبا 2 تاشو با عدد گذاری حل کرد ... روش نوینی نسیت و بنظرم ضررش بیشتر از سودشه
      ویرایش توسط newpath : 03 آذر 1394 در ساعت 18:27

    صفحه 3 از 3 نخستنخست ... 23

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    کلمات کلیدی این موضوع




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن