جناب تصور مي كنم چند مطلب زير راهگشاي برداشت و قضاوت نادرست شما باشد:
1- روش عددگذاري براي دروس دانشگاه نيست بلكه براي كمك به امتياز بالاتر
فقط در كنكور است و اصلاً كمكي به پاس كردن دروس رياضي دانشگاه نمي كند
2- شايد شما تصور كرديد غرض از طرح روش عددگذاري ، معروف شدن باشد جهت رفع اين شائبه
نكاتي را در مورد خودم عرض مي كنم:
كسيكه فارغ اتحصيل دانشگاه شريف است و حدود بيش از بيست سال در بهترين مدارس
تهران مثل رشد، مفيد، دبيرستان دانشگاه امير كبير و... تدريس نموده نيازي به معروف شدن
آنهم در انجمن كنكور ندارد.
3- افرادي در اين انجمن در حدي كه مختصر آشنا شدم (وحتي از مديران ) با روش هاي خاص سعي در
هدايت دانش آموزان براي كسب درآمد دارند تحت عناوين مشاوره و ....
و اين از نظر شما بلا اشكال است ولي با معرفي روش عددگذاري ، گمان هاي بلا وجه در بيان شما ديده
شد كه دور از انصاف است
4- بنده كي گفتم كه با روش عددگذاري شما رياضياتتان به فلك ميرسد؟
5- كسي كه مختصر اطلاعي از تدريس و درس رياضي داشته باشد ميداند كه با روشي مثل عددگذاري
پايه رياضي نابود نمي شود.و شايد انگيزه بخش هم باشد
6- دانش آموزان آنقدر كه شما تصور مي كنيد ساده لوح نيستند و تمام محصولات پيشنهادي و احياناً
كلاسها را بررسي كرده و سپس تصميم به تهيه و يا شركت در آنها مي كنند
7- باز هم تاكيد ميكنم كه روش عددگذاري فقط يك روش از ميان روشهاي متعدد حل تست رياضي است
نه يك حقه و كلك.
با آرزوي توفيق بيشتر شما