مراحل ثبت سفارش در سامانه توسط دانش آموز :
- مراجعه به مدرسه و ثبت نام در مدرسه
- ثبت اطلاعات ثبت نامی دانش آموز در سامانه سناد توسط مدرسه
- ورود به بخش ثبت سفارش دانش آموز در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی
- مشاهده لیست کتب مجاز برای ثبت سفارش
- ثبت سفارش کتب درسی
- پرداخت وجه کتب درسی از طریق درگاه اینترنتی سامانه
- دریافت کد پیگیری سفارش
* کتاب های درسی سفارش داده شده، از طریق مدرسه محل تحصیل دانش آموز در ابتدای سال تحصیلی به دانش آموز تحویل می شود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)