سخت
متوسط
اسون
چه زیباست
اگر حاجت دلت..
با حکمت خدایت...
یکی باشد
فرگشت!
__________________
یا رب عزت به سگان دادی و نعمت به خران _____________ نکند ما به تماشای جهان آمده ایم؟؟
______________________________
Unbent, Unbowed, Unbroken
_________________
معاشرت بر دانایی می افزاید , اما تنهایی مکتب نبوغ است .
"گیبون"
هنوز این درسارو نخوندم ولی 2 و4 که چشم بسته رد میشن.بین 1و3 هم به نظرم 1درستتره
خسته ام از جانی که گرفتار تن است...
چه زیباست
اگر حاجت دلت..
با حکمت خدایت...
یکی باشد
چه زیباست
اگر حاجت دلت..
با حکمت خدایت...
یکی باشد
یه چیزی که خیلیا بی توجه از کنارش رد شدن این بود (کاملترین گزینه رو انتخاب کنین)
مفهوم اولین آیه هم توحید در ربوبیت هست هم توحید در عبادت(واسه همین گفتم کاملترین گزینه)
عبارت دوم:
طبق مقایسه صفحه 33 خط اولش نوشته : «چگونه ممکن است در جایی حسن فعلی باشد اما حسن فاعلی نباشد»
یعنی اول حسن فاعلی هست بعد حسن فعلی .... یعنی حسن فاعلی علت حسن فعلی هست و حس فعلی معلول حسن فاعلی.
عبارت سوم :
صفحه 24 خط 8 نوشته «انسان دارای شخصیتی یگانه و یکپارچه در جهت عبودیت و پرستش خدا میشود»
یعنی چی؟؟ یعنی یکپارچه شدن انسان برای خدا ..
عبارت چهارم :
ایه مذکور و آیات در گزینه 1و2 به «فطرت خدا آشنا» در وجود انسان یاد میکنند ...
با این تفاسیر گزینه 1 کاملترین گزینه هست ...
علت غلط بودن گزینه 2 اینه که نوشته یگانه شدن خدا برای انسان ....
امیدوارم موفق باشید ..
چه زیباست
اگر حاجت دلت..
با حکمت خدایت...
یکی باشد
الحمدلله=> پرستش خدا=> توحید عبادی! تا اینجا رو خودتم قبول داری!بابا به جون خودم توحید در عبادت هستش چون کلی تر و جامع تر از توحید در ربوبیت هستش!
ربالعالمین=> پروردگار جهانیان، یه جورایی داره میگه که همه جهان مال خداست! در نتیجه تدبیر اونا هم مال خداست!! پس شد "خداوند مدبر جهان است"=> توحید در ربوبیت!
فرگشت!
__________________
یا رب عزت به سگان دادی و نعمت به خران _____________ نکند ما به تماشای جهان آمده ایم؟؟
______________________________
Unbent, Unbowed, Unbroken
_________________
معاشرت بر دانایی می افزاید , اما تنهایی مکتب نبوغ است .
"گیبون"
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)