خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    صفحه 3 از 5 نخستنخست ... 234 ... آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 31 به 45 از 75
    1. Top | #31
      کاربر باسابقه
      کاربر برتر

      Daghon
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mat04 نمایش پست ها
      کتابشون(نردبام) رو دارم
      خوبه / ولی آزمونهاش رو بررسی کن اگه وقت کردی
      " دردا که بپختیم در این سوز نهان
      وان را خبر از آتش ما نیست که خامست "

    2. Top | #32
      کاربر نیمه فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Sorry نمایش پست ها
      شما از طرز حرف زدنتون میشه فهمید برا زیر ۵۰۰ کشوری حمله کردید تا کارنامه ها بیاد شمارو به خدا میسپارم
      ربطی نداشت واقعا! این تفکر که اگه من یه چیزیو خوب زدم پس خوب بوده اگه بد زدم پس بد بوده باید اصلاح بشه! از ماها که دیگه گذشته تا حد زیادی فقط بخاطر اونایی که الان ممکنه تازه میخوان بیان دوازدهم و شاید ایده‌ای از کنکور نداشته باشن وارد بحث شدم!

    3. Top | #33
      کاربر نیمه فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Calvert نمایش پست ها
      داش محترم!
      داری میگی *دقیقا* شکل کتاب بود!
      خودت خندت نگرفت؟؟
      ما کتاب چاپ کنکور 401 نداریم. شکل کتابمون چیز دیگس، تعداد و اندازه و نوع شکلی ک برای ملخ دادن کاملا متفاوت بود.
      مث اینه تو عکس الانتو ب یکی نشون بدی بعد عکس کوچیکیتو نشون بدی بگی این کیه؟ بعد میگی خب این همون منم دیگه، عکس با عینک دودی ندادم که نتونی تشخیص بدی.
      الحق و والانصاف شما سر جلسه اون شکل رو دیدی چیزی غیر از ملخ تو ذهنت اومد؟ به نظرم طراح شکل اصلی رو نداد چون توی چاپ وضوحش رو از دست میداد و معلوم نمیشد چی به چیه! ولی واقعا فکر نمی‌کنم اون شکل سر جلسه بچه‌ها رو یاد چیزی غیر از ملخ انداخته باشه! مثل همون سوال کنکور ۹۹ که گفته بود همه‌ی بیماری‌های مطرح شده در فصل ۳ کتاب. وقتی گزینه‌ها رو می‌خوندی می‌دیدی منظور طراح این نبوده که بخواد اذیت کنه. میخواسته بگه مثلا بیماری‌های غالب رو نگیر مثلا!

    4. Top | #34
      کاربر انجمن

      Daghon
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadreza9001 نمایش پست ها
      ربطی نداشت واقعا! این تفکر که اگه من یه چیزیو خوب زدم پس خوب بوده اگه بد زدم پس بد بوده باید اصلاح بشه! از ماها که دیگه گذشته تا حد زیادی فقط بخاطر اونایی که الان ممکنه تازه میخوان بیان دوازدهم و شاید ایده‌ای از کنکور نداشته باشن وارد بحث شدم!
      خب پس واسه اونایی ایده ندارن بجای اثبات حرفات برو یدونه از ازمون گاج و قلم چی و هر کوفت دیگه سوالی از زیست پیدا کن که شکلشون خارج از کتاب بوده اصن کاری با سخت و راحت بودنش ندارم ولی خیلی ریلکس از سوالای کنکور دفاع میکنی الکی زحمات کسی که چند سال استرس کشیده و بخاطر چهار تا سوال سسشعر قراره پشت بمونه رو خراب نکن
      i`m taxic

    5. Top | #35
      کاربر باسابقه

      Mamoli
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط NimaHdp نمایش پست ها
      فرمایش شما مغایر حرف من نیست. سوال اینه سرمایه گذاری روی یک درس باید چطور باشه اصلا؟ نمیدونیم که سر جلسه چه اتفاقی میفته. ضمنا ما که نمیتونیم سطح و خود سوالات کنکور رو پیش بینی کنیم که بدونیم دقیقا چطور میزنیم و روی چه درصدی سرمایه گذاری کنیم، اگرچه میشه تسلط رو بالا برد و در پی اون هم هدف گذاری بیشتری کرد. درستش اینه شما روی همه درسا حداکثر توانتو بزاری و بالاترین هدف گذاری ممکن رو در نظر بگیری. تو کنکور تراز تک درس شاید مهم باشه ولی مهم تر از اون تراز کل هست. مهم اینه تراز کل شما بالا باشه. حالا اگه تراز یکی دو درس هم بیشتر از بقیه درس ها بتونه کمکتون کنه چه بهتر. اومدیم و شانس نگرفت و اون درسی که ما روش سرمایه گذاری کردیم آسون تر از حد انتظار یا سخت تر از حد انتظار در اومد (تو هر آزمونی، چه کنکور و چه قلمچی). خب چی میشه؟ در هر صورت شما خوب میزنی درسو ولی این میزان خوب بودن به بقیه بستگی داره. هدف گذاری دقیق به این معنی نیست که شما قبل از اینکه سطح آزمونو ببینی چون تسلط قبلیت خوبه بگی فرضا ۹ از ۱۰ میزنم. هدف گذاری و سرمایه گذاری دقیق یعنی بسته به سطح سوالات آزمون، هدف گذاری قبل از آزمونت رو تغییر بدی. مثلا قبل از آزمون هدف گذاریت ۷ از ۱۰ بوده. میبینی فلان آزمون قلمچی سخت اومده و تو بعد از حل کردن دو سه تا سوال، متوجه میشی میانگین هر سوالی رو توی ۲ تا ۳ دقیقه حل میکنی. سریع نسبت به وقت کل اون درس هدف گذاری دوباره رو میذاری ۵ از ۱۰. فرض کن تو میخوای این درس رو تراز ۷۰۰۰ بیاری که تراز خوب و نسبتا بالایی هست. خب این هدف گذاری دوباره درصد پیش بینی شده رو میاره پایین ولی ترازی که میخوای رو حداقل ثابت نگه میداره. آزمون سخت بوده به هر حال. درصد ۶۰ ممکنه تو این آزمون تراز ۷۰۰۰ بده. اومدیم و همین آزمون آسون اومد. شما هدف گذاریت رو سر جلسه و بعد از حل کردن چند تا سوال میزاری روی ۹ از ۱۰. اگه تو این آزمون ۱۰۰ بزنی هم فرضا تراز ۷۰۰۰ درمیاد. حالا اگه بیشتر تلاش میکردی تو آزمون سخت میتونستی هدف گذاریت رو بزاری روی همون ۶ از ۱۰ و ۶۰ بزنی و ترازت ۷۲۰۰ دربیاد. تو آزمون آسون هم هدف گذاریت رو بزاری روی ۱۰ از ۱۰ و ۱۰۰ بزنی و ترازت ۷۲۰۰ دربیاد
      یه نکته اینجا وجود داره و اون اینکه اگه قرار بود روی یک درس سرمایه گذاری کنیم و انتخاب کنیم اون درس تو آزمون خیلی سخت باشه یا خیلی آسون، بهتره خیلی سخت رو انتخاب کنیم. تو آزمون خیلی سخت شما ۷ از ۱۰ بزنی شاید ترازت بشه ۷۵۰۰ ولی تو آزمون آسون شاید ۱۰ از ۱۰ تراز ۷۲۰۰ بده. یعنی تو حالت آسون خیلیا به سقف تراز میرسن و ترازدهی اون درس میاد پایین و به ضرر کسی هست که روی اون درس سرمایه گذاری کرده ولی تو آزمون سخت رسیدن به سقف تراز سخت تره و این برای فرد به خصوصی که هدفش رسیدن به سقف ترازه بهتره. چون تراز دهی اون درس بیشتره
      امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه که قانع بشید
      سلام ! آقا نیما تو آسمون ها دنیالت می گشتم، هر چه بهت تماس گرفتم در دسترس نبودی و جواب ندادی ! یه خبر گرفتن از یه دوست جز مستحبات دین هستا ! ان شاءالله که روبراه باشی.

      در پی این موضوع این خبر ها هم بدونید شاید کمک کننده باشه :
      موضع سازمان پژوهش به سطح سوالات آزمون سراسری:

      برخی سوالات آزمون سراسری در محتوای کتابهای درسی نبود/سوالات نامعتبر حذف شود

      رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی اعتراضات شرکت کنندگان آزمون سراسری امسال دانشگاه‌ها، شد.

      به گزارش ایسنا، در نامه دکتر حسن ملکی ریاست سازمان پژوهش به دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: "با توجه به گزارشات دریافتی و بررسی های انجام شده بر روی سوالات آزمون سراسری سال جاری با اینکه انتظار می رفت با عنایت به هماهنگی و مکاتبات قبلی به عمل آمده با آن سازمان در طراحی سوالات آزمون امسال شرایط خاص کرونایی در نظر گرفته شود تا از فشارهای روانی که در این دو سال به دانش آموزان و خانواده های آنان وارد شده؛ کاسته شود، متاسفانه نه تنها در برخی از دروس ( خاصه درس ریاضی) چنین چیزی رخ نداد بلکه شاهد عدم تطابق برخی از سوالات آزمون با رویکرد، اهداف و دامنه محتوایی کتاب های درسی بودیم، تاحدی که برخی از سوالات صراحتا ناظر به مفاهیمی بود که در کتاب های درسی هیچ اشاره ای بدان نشده است. هر چند سال های گذشته نیز کم و بیش چنین مواردی اتفاق افتاده بود و مورد اعتراض این سازمان نیز قرار گرفت لیکن سوالات آزمون سال جاری موید این امر می باشد که به اعتراضات توجه کافی نشده است."

      سازمان پژوهش تاکید کرده است:"از آنجا که تخطی سوالات آزمون از برنامه های درسی رسمی کشور باعث از بین رفتن اعتماد جامعه به نظام آموزش رسمی کشور، تحت الشعاع قرار گرفتن اهداف برنامه درسی، ترویج کتب کمک آموزشی و جزوات غیر استاندارد و مراجعه دانش آموزان به موسسات کنکور را در پی خواهد داشت؛ لذا پیشنهاد می شود سریعا کار گروهی در آن سازمان تشکیل تا اعتراضات به عمل آمده در خصوص سوالات آزمون مزبور بررسی و نسبت به تصمیم گیری در خصوص حذف سوالات نامعتبر اقدام عاجل انجام پذیرد و نتیجه این اقدام از طریق رسانه های جمعی به اطلاع دانش آموزان و خانواده هایشان رسانده شود."

      شایان ذکر است در این نامه سازمان پژوهش اعلام آمادگی کرده است که کارشناسان این سازمان به عنوان تنها متولی برنامه‌های درسی نظام آموزش و پرورش کشور، همچون سنوات گذشته مصادیق دقیق عدم تطابق سوالات با رویکرد، اهداف و محتواهای کتاب های درسی را در اختیار سازمان سنجش قرار دهند.
      معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش در مکاتبه دیگری از وزیر آموزش و پرورش خواست تا اقدام جبرانی لازم و کارشناسانه از سوی سازمان سنجش انجام پذیرد.
      وی همچنین خواستار مشخص شدن راهکار قانونی دقیق و معین برای نظارت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بر سؤالات کنکور سراسری در سال‌های آتی شده است.
      به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، گفتنی است: در آزمون سراسری امسال دانشگاه‌ها که چند روز قبل برگزار شد، تعداد زیادی از شرکت کنندگان نسبت به دشواری سوالات بویژه درس ریاضی، خارج از محتوای کتاب های درسی انتقاد داشتند.


      حالا سنجش چی میگه :

      ♦️سازمان سنجش: آموزش و پرورش ادعای سخت بودن سؤالات کنکور را اثبات کند

      فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش:
      سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادعایی مبنی بر سخت و نامعتبر بودن سوالات آزمون سراسری سال جاری داشته است که باید به لحاظ تخصصی این ادعا را ثابت کند.
      سازمان سنجش همیشه بر اساس سرفصل‌های اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش و پرورش سوالات را مطرح می‌کند.
      هر مشکلی که در پرسش‌ها وجود داشته و حق با داوطلب باشد،‌ بررسی و در نهایت آن پرسش از کلید سوالات اصلاح خواهد شد./باشگاه خبرنگاران


    6. Top | #36
      کاربر اخراجی

      Khoshhalam
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط MYDR نمایش پست ها
      سلام ! آقا نیما تو آسمون ها دنیالت می گشتم، هر چه بهت تماس گرفتم در دسترس نبودی و جواب ندادی ! یه خبر گرفتن از یه دوست جز مستحبات دین هستا ! ان شاءالله که روبراه باشی.

      در پی این موضوع این خبر ها هم بدونید شاید کمک کننده باشه :
      موضع سازمان پژوهش به سطح سوالات آزمون سراسری:

      برخی سوالات آزمون سراسری در محتوای کتابهای درسی نبود/سوالات نامعتبر حذف شود




      حالا سنجش چی میگه :
      به به آقا محمد جواد گل
      احوال شریف بزرگوار؟ پارسال دوست امسال آشنا
      والا من چند بار تماس گرفتم در دسترس نبودین. گفتم همون قضیه دوری و دوستی رو عملی کنم شاید از ما خوششون نیاد اصلا
      چه خبرا؟ کنکورو چه کردین؟

    7. Top | #37
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadreza9001 نمایش پست ها
      الحق و والانصاف شما سر جلسه اون شکل رو دیدی چیزی غیر از ملخ تو ذهنت اومد؟ به نظرم طراح شکل اصلی رو نداد چون توی چاپ وضوحش رو از دست میداد و معلوم نمیشد چی به چیه! ولی واقعا فکر نمی‌کنم اون شکل سر جلسه بچه‌ها رو یاد چیزی غیر از ملخ انداخته باشه! مثل همون سوال کنکور ۹۹ که گفته بود همه‌ی بیماری‌های مطرح شده در فصل ۳ کتاب. وقتی گزینه‌ها رو می‌خوندی می‌دیدی منظور طراح این نبوده که بخواد اذیت کنه. میخواسته بگه مثلا بیماری‌های غالب رو نگیر مثلا!
      این همه سال ازش سوال دادن وضوحشو از دست نداد!
      شکلی خارج کتاب دادن که کاملا متفاوته با شکل کتاب، پس انتظار داری که همه اون شکلو نقاط مختلف تشخیص بدن؟
      به جای دفاع بیهوده قبول کن که کارشون اشتباه بوده الحق والانصاف

    8. Top | #38
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Calvert نمایش پست ها
      این همه سال ازش سوال دادن وضوحشو از دست نداد!
      شکلی خارج کتاب دادن که کاملا متفاوته با شکل کتاب، پس انتظار داری که همه اون شکلو نقاط مختلف تشخیص بدن؟
      به جای دفاع بیهوده قبول کن که کارشون اشتباه بوده الحق والانصاف
      شکل همان شکل ولی فکر کنم جهتش با جهت کتاب فرق داشت،یکی چپ به راست یکی راست به چپ!

    9. Top | #39
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط NimaHdp نمایش پست ها
      فرمایش شما مغایر حرف من نیست. سوال اینه سرمایه گذاری روی یک درس باید چطور باشه اصلا؟ نمیدونیم که سر جلسه چه اتفاقی میفته. ضمنا ما که نمیتونیم سطح و خود سوالات کنکور رو پیش بینی کنیم که بدونیم دقیقا چطور میزنیم و روی چه درصدی سرمایه گذاری کنیم، اگرچه میشه تسلط رو بالا برد و در پی اون هم هدف گذاری بیشتری کرد. درستش اینه شما روی همه درسا حداکثر توانتو بزاری و بالاترین هدف گذاری ممکن رو در نظر بگیری. تو کنکور تراز تک درس شاید مهم باشه ولی مهم تر از اون تراز کل هست. مهم اینه تراز کل شما بالا باشه. حالا اگه تراز یکی دو درس هم بیشتر از بقیه درس ها بتونه کمکتون کنه چه بهتر. اومدیم و شانس نگرفت و اون درسی که ما روش سرمایه گذاری کردیم آسون تر از حد انتظار یا سخت تر از حد انتظار در اومد (تو هر آزمونی، چه کنکور و چه قلمچی). خب چی میشه؟ در هر صورت شما خوب میزنی درسو ولی این میزان خوب بودن به بقیه بستگی داره. هدف گذاری دقیق به این معنی نیست که شما قبل از اینکه سطح آزمونو ببینی چون تسلط قبلیت خوبه بگی فرضا ۹ از ۱۰ میزنم. هدف گذاری و سرمایه گذاری دقیق یعنی بسته به سطح سوالات آزمون، هدف گذاری قبل از آزمونت رو تغییر بدی. مثلا قبل از آزمون هدف گذاریت ۷ از ۱۰ بوده. میبینی فلان آزمون قلمچی سخت اومده و تو بعد از حل کردن دو سه تا سوال، متوجه میشی میانگین هر سوالی رو توی ۲ تا ۳ دقیقه حل میکنی. سریع نسبت به وقت کل اون درس هدف گذاری دوباره رو میذاری ۵ از ۱۰. فرض کن تو میخوای این درس رو تراز ۷۰۰۰ بیاری که تراز خوب و نسبتا بالایی هست. خب این هدف گذاری دوباره درصد پیش بینی شده رو میاره پایین ولی ترازی که میخوای رو حداقل ثابت نگه میداره. آزمون سخت بوده به هر حال. درصد ۶۰ ممکنه تو این آزمون تراز ۷۰۰۰ بده. اومدیم و همین آزمون آسون اومد. شما هدف گذاریت رو سر جلسه و بعد از حل کردن چند تا سوال میزاری روی ۹ از ۱۰. اگه تو این آزمون ۱۰۰ بزنی هم فرضا تراز ۷۰۰۰ درمیاد. حالا اگه بیشتر تلاش میکردی تو آزمون سخت میتونستی هدف گذاریت رو بزاری روی همون ۶ از ۱۰ و ۶۰ بزنی و ترازت ۷۲۰۰ دربیاد. تو آزمون آسون هم هدف گذاریت رو بزاری روی ۱۰ از ۱۰ و ۱۰۰ بزنی و ترازت ۷۲۰۰ دربیاد
      یه نکته اینجا وجود داره و اون اینکه اگه قرار بود روی یک درس سرمایه گذاری کنیم و انتخاب کنیم اون درس تو آزمون خیلی سخت باشه یا خیلی آسون، بهتره خیلی سخت رو انتخاب کنیم. تو آزمون خیلی سخت شما ۷ از ۱۰ بزنی شاید ترازت بشه ۷۵۰۰ ولی تو آزمون آسون شاید ۱۰ از ۱۰ تراز ۷۲۰۰ بده. یعنی تو حالت آسون خیلیا به سقف تراز میرسن و ترازدهی اون درس میاد پایین و به ضرر کسی هست که روی اون درس سرمایه گذاری کرده ولی تو آزمون سخت رسیدن به سقف تراز سخت تره و این برای فرد به خصوصی که هدفش رسیدن به سقف ترازه بهتره. چون تراز دهی اون درس بیشتره
      امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه که قانع بشید
      تمام حرفت اینه سوالا استاندارد بوده و مشکل از ماست.
      تمام دبیرا میگن سوالات غیر استاندارد بوده.
      امین روانبخش رو میشناسی؟ رتبه 2 کشوری، میگه برای من مدرس این سوالا بشدت سخت بودن و غیراستاندارد
      چند سوال از آزمونای دکترا بوده، چند سوال هم مشکل داشتن، یکی دوتا استاد هم نیستن که بگیم فقط این مشکل داره
      خیلی سادس، سوالا اکثرا غیر استاندارد کنکوری و وقتگیر بودن
      یه عده یاد گرفتن بگن سوالا مفهومی بوده و کسایی ک مفهومی خونده بودن به راحتی جواب میدادن
      حق با شماست اصن دابشم

    10. Top | #40
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      کنکور را که دادیم و رفت!
      4 روز هم گذشته...!
      دیگر چه فرقی دارد سوالات سخت بود،غیر استاندارد بود،وقتگیر بود یا غیره؟!

    11. Top | #41
      کاربر اخراجی

      Khoshhalam
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Calvert نمایش پست ها
      تمام حرفت اینه سوالا استاندارد بوده و مشکل از ماست.
      تمام دبیرا میگن سوالات غیر استاندارد بوده.
      امین روانبخش رو میشناسی؟ رتبه 2 کشوری، میگه برای من مدرس این سوالا بشدت سخت بودن و غیراستاندارد
      چند سوال از آزمونای دکترا بوده، چند سوال هم مشکل داشتن، یکی دوتا استاد هم نیستن که بگیم فقط این مشکل داره
      خیلی سادس، سوالا اکثرا غیر استاندارد کنکوری و وقتگیر بودن
      یه عده یاد گرفتن بگن سوالا مفهومی بوده و کسایی ک مفهومی خونده بودن به راحتی جواب میدادن
      حق با شماست اصن دابشم
      بله تمام حرفم همینه. معیار شما برای استاندارد بودن سوالات کنکور چیه؟ سازمان سنجش وظیفش اینه سوالی بده که با مطالب داخل کتاب قابل حل و منطبق باشه که همه سوالات همین طور بودن. اینکه سوالات سخت بوده یا آسون اختیارش دست سازمان سنجشه. نظر یک نفر رتبه برتر رو که نمیتونیم ملاک تشخیص استاندارد بودن سوالات قرار بدیم. در نهایت هم به همین نتیجه میرسیم که سوالات مفهومی بوده و کسایی که مفهومی یاد گرفتن میتونستن درصد خوبی بگیرن. همین

    12. Top | #42
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط NimaHdp نمایش پست ها
      بله تمام حرفم همینه. معیار شما برای استاندارد بودن سوالات کنکور چیه؟ سازمان سنجش وظیفش اینه سوالی بده که با مطالب داخل کتاب قابل حل و منطبق باشه که همه سوالات همین طور بودن. اینکه سوالات سخت بوده یا آسون اختیارش دست سازمان سنجشه. نظر یک نفر رتبه برتر رو که نمیتونیم ملاک تشخیص استاندارد بودن سوالات قرار بدیم. در نهایت هم به همین نتیجه میرسیم که سوالات مفهومی بوده و کسایی که مفهومی یاد گرفتن میتونستن درصد خوبی بگیرن. همین
      حق با توعه
      کل دبیرا احمقن گیرنده های تشخیص استاندریشون از بین رفته.

    13. Top | #43
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad.81 نمایش پست ها
      شکل همان شکل ولی فکر کنم جهتش با جهت کتاب فرق داشت،یکی چپ به راست یکی راست به چپ!
      screenshot_20210706-195115.jpg
      میشه پیش معده رو بمن نشون بدی

    14. Top | #44
      کاربر فعال

      Sheytani
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط NimaHdp نمایش پست ها
      بله تمام حرفم همینه. معیار شما برای استاندارد بودن سوالات کنکور چیه؟ سازمان سنجش وظیفش اینه سوالی بده که با مطالب داخل کتاب قابل حل و منطبق باشه که همه سوالات همین طور بودن. اینکه سوالات سخت بوده یا آسون اختیارش دست سازمان سنجشه. نظر یک نفر رتبه برتر رو که نمیتونیم ملاک تشخیص استاندارد بودن سوالات قرار بدیم. در نهایت هم به همین نتیجه میرسیم که سوالات مفهومی بوده و کسایی که مفهومی یاد گرفتن میتونستن درصد خوبی بگیرن. همین
      داداش یا سوالات کنکور امسال رو ندیدی و چیزی از کنکور نمیدونی .
      یا اینکه چیزی مصرف کردی .
      ستاد حمایت از حلقه حیدریون و شوهر عمه های کشور

    15. Top | #45
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Calvert نمایش پست ها
      حق با توعه
      کل دبیرا احمقن گیرنده های تشخیص استاندریشون از بین رفته.
      هر موقع برق خونتون نرفت بعدش در مورد سطح روتین و غیر تعجب آور در هر سازمانی اعتراض کن!

    صفحه 3 از 5 نخستنخست ... 234 ... آخرینآخرین

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن