دقیقا اون نمونه رو گذاشتم که بگم همه مدل دانش آموزی دیدم،
رتبه 7 منطقه 1 ریاضی 97 آقای جراحی تعداد 20 تا 30 تست دیفرانسیل رو در عرض 1 ساعت حل میکردن، در مقابلش رتبه 27 منطقه 1 ریاضی 97 آقای اسماعیلی 80 تست دیفرانسیل در یک ساعت میزدن،
همیشه و همه جا ((نه فقط در تست زدن)) کیفیت مهمتره، ولی کمیت هم بدون نقش نیست، وقتی حرف از تعداد تست میزنیم اگر نمودارش رو رسم کنیم داده های پرت که دور از تعداد تست نرمال بقیه بچه ها باشه زیاد به چشم میخوره، اینا افراد خاصی هستن، الان که دارید سوال میپرسید یک سری دانش آموزان هم دارن تست میزنن و ساعت مطالعه شون به شدت بالاست، این افراد خیلیاشون کارو رها میکنن و وسط راه کم میارن ، ولی یک عده خاص تا ته ساعت مطالعه رو بالا نگه میدارن و تعداد تست رو افزایش میدن، الان ابتدای مسیری تعداد تست پایین عیب نیست، ولی اگر افزایش نداشته باشه و ثابت بمونه عیب محسوب میشه، این نمونه ای که گذاشتم کسی بود که گزارشش رو تیر امسال داده ، مگرنه ایشون هم از 100 تست شروع کردن و رشد دادن و مثل اکثر جمعیت کنکوری ثابت نموندن یا به صفر برسونن، مسیری که میخوای بری همه جاده اش خاکیه ، اونی که دنبال جاده آسفالت شده میگرده و هر روز عضو اون گروه میشه و هر روز دنبال اینه ببینه کی بیشتر تست زد کی بیشتر خوند کی بیشتر تراز آورد و ...و میره دنبال حاشیه ها هیچ وقتم فرصت نمیکنه مسیر خاکی خودشو هموار کنه ، همیشه باید دنبال این باشه یه نفری پیدا شه که بهترین مسیرو نشونش بده، با خودت رقابت کن ، با اعدادی که هر روز ثبت میکنی رقابت کن ، نه با عددی که بقیه گزارش میدن.