تو قسمت فرآيند ذهني نوشته : به دليل عدم مشاهده ي مستقيم بسياري از رفتارها و تاكيد بر كنش هاي انساني، در تعريف روان شناسي لحاظ شده است. "
يعني چي دقيقا ؟!
تو قسمت فرآيند ذهني نوشته : به دليل عدم مشاهده ي مستقيم بسياري از رفتارها و تاكيد بر كنش هاي انساني، در تعريف روان شناسي لحاظ شده است. "
يعني چي دقيقا ؟!
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد.
نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به هم در به است .......چو فاصد که جراح و مرهم نه است
درشتی نگیرد خردمند پیش ..............نه سستی که ناقص کند قدر خویش
نه مر خویشتن را فزونی نهد ..............نه یکباره تن در مذلت دهد
شبانی با پدر گفت: ای خردمند ...........مرا تعلیم ده پیرانه یک پند
بگفتا: نیکمردی کن نه چندان..............که گردد خیره گرگ تیز دندان
ویرایش توسط sina_u : 01 بهمن 1398 در ساعت 22:17
دشمنتون شرمنده.
ببینین این تعریف بدردتون میخوره
نمونه سوالات درس جامعه شناسی1
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد.
نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به هم در به است .......چو فاصد که جراح و مرهم نه است
درشتی نگیرد خردمند پیش ..............نه سستی که ناقص کند قدر خویش
نه مر خویشتن را فزونی نهد ..............نه یکباره تن در مذلت دهد
شبانی با پدر گفت: ای خردمند ...........مرا تعلیم ده پیرانه یک پند
بگفتا: نیکمردی کن نه چندان..............که گردد خیره گرگ تیز دندان
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد.
نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به هم در به است .......چو فاصد که جراح و مرهم نه است
درشتی نگیرد خردمند پیش ..............نه سستی که ناقص کند قدر خویش
نه مر خویشتن را فزونی نهد ..............نه یکباره تن در مذلت دهد
شبانی با پدر گفت: ای خردمند ...........مرا تعلیم ده پیرانه یک پند
بگفتا: نیکمردی کن نه چندان..............که گردد خیره گرگ تیز دندان
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد.
نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به هم در به است .......چو فاصد که جراح و مرهم نه است
درشتی نگیرد خردمند پیش ..............نه سستی که ناقص کند قدر خویش
نه مر خویشتن را فزونی نهد ..............نه یکباره تن در مذلت دهد
شبانی با پدر گفت: ای خردمند ...........مرا تعلیم ده پیرانه یک پند
بگفتا: نیکمردی کن نه چندان..............که گردد خیره گرگ تیز دندان
ویرایش توسط moon_light : 02 بهمن 1398 در ساعت 17:30
این مطلبو مطالعه کن شاید جوابتو گرفتی بین کنش و رفتار تمایز قائل شده.
http://readingandreaders.com/?p=668
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد.
نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به هم در به است .......چو فاصد که جراح و مرهم نه است
درشتی نگیرد خردمند پیش ..............نه سستی که ناقص کند قدر خویش
نه مر خویشتن را فزونی نهد ..............نه یکباره تن در مذلت دهد
شبانی با پدر گفت: ای خردمند ...........مرا تعلیم ده پیرانه یک پند
بگفتا: نیکمردی کن نه چندان..............که گردد خیره گرگ تیز دندان
من تازگي ها خيلي علاقمند شدم به مطالعه مطالب علوم انساني لينكي هم كه دادين خيلي آموزنده بود واسم ولي سواد ما كتابمونه ! كتاب هم فرمودن كنش يني فعاليت انسان و اشاره اي به تفاوتش با رفتار نكرده ، ما هم بايد بگيم چشم ولي خب سوال من اين بود كه فرآيند ذهني ، ذهنيه ديگه. يني همونطور كه كتاب گفته امكان مشاهده ي مستقيمش نيست. چرا گفته با تاكيد بر كنش هاي انسان. كنش چه ربطي به فرآيند ذهني داره. كنش بيرونيه ، فرآيند ذهني دروني.
پ ن : خيلي لطف كردين . بازم ممنونم كلي ازتون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)