X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
    1. Top | #1
      کاربر انجمن

      Khoshhalam
      جنسیت
      دختر
      تاریخ عضویت
      20 اسفند 95
      نوشته ها
      16
      امتیاز
      85
      تشکر شده
      61
      رای موافق دریافتی
      0
      رای مخالف دریافتی
      0
      نمایش مشخصات

      چگونه سحرخیز باشیم


      سحرخیزی جزئی از سبک زندگی افراد موفق و ثروتمند است. چون فرصت‌های بکری از نظر جسمی و فکری در صبح‌ به دست می‌آورند که در زمان‌ها دیگر ممکن نیست. ۵۰ درصد سحرخیزی افراد ارثی است و ۵۰ درصد اکتسابی است.در این مطلب سبکتو می‌خواهیم با ۷ روش آسان که به قسمت اکتسابی سحرخیزی کمک می‌کند آشنا شویم.

      ۱.آب بنوشید

      دو لیوان آب بالا سر تخت بگذارید یکی را در طول شب و دیگری را صبح وقتی چشم خود را باز کردید بنوشید. با این کار بیدار شدن برای ما آسان‌تر شده و هوشیاری بیشتری را تجربه می‌کنیم.

      ۲.گوشی را کنار بگذارید

      نور صفحه موبایل موجب ترشح هورمون کورتیزول می شود که علاوه بر ایجاد استرس کاذب کیفیت خواب را هم به شدت کاهش می‌دهد پس حداقل یک‌ساعت قبل خواب گوشی خود را کنار بگذارید تا از کیفیت بهتری در خواب شبانه بهره ببرید.

      ۳. با طلوع خورشید از خواب برخیزید

      از قدیم گفتن سحرخیز باش تا کامروا شوی. وقتی شما با طلوع خورشید از خواب بیدار شوید با حلقه خواب و بیداری طبیعت که همان صبح و شب است هماهنگ خواهید بود و این کمک زیادی به سحرخیزی می‌کند. پس موقع خواب پرده را کنار بزنید تا با طلوع خورشید نور آن به شما بتابد.

      ۴.سیب بخورید

      در کنار تخت خود یک سیب بگذارید تا وقتی بیدار شدید نوش جان کنید. سیب ۱۳ گرم شکر طبیعی یا همان گلوکز و ساکارز دارد که مانند کافئین باعث سرحالی شما خواهد شد و البته خیلی سالم‌تر از کافئین است!

      ۵.هماهنگ با چرخه خواب بیدار شوید

      موقع خواب ما چندین چرخه که شامل خواب سبک و سنگین می‌شود را تجربه می‌کنیم. اگر بتوانیم بر اساس این چرخه‌ها و موقع خواب سبک برخیزیم سرحالی بیشتری را تجربه می‌کنیم و سنگین نیستم. اپ موبایل sleep time می‌تواند به پیدا کردن چرخه‌های خواب کمک کند.

      ۶. ورزش کوتاه صبحگاهی

      چند ساعت قبل از بیداری دمای بدن به حداقل خود می‌رسد و باید یک نرمش یا پیاده‌روی سریع قبل صبحانه داشته باشیم تا در طول روز شادابی بیشتری را تجربه کنیم. انجام این کار به صورت روتین و در طی مدت کوتاهی تاثیر فوق‌العاده‌ای روی سحرخیزی می‌گذارد.

      ۷. دکمه اسنوز را بزنیم باختیم

      با زدن دکمه اسنوز زنگ بیداری موبایل دوباره بدن به چرخه خواب می‌رود و این یعنی باخت! بهتر است موبایل را آن طرف اتاق بگذاریم تا برای قطع کردن زنگ مجبور باشیم از تخت بلند شویم.

      امیدوارم با این ۷ راهکار ساده سحرخیزی بتوانید صبح ها زودتر از خواب بلند شوید و یک روز پرانرژی و موفق را تجربه کنید.
      .
      مهندس حمیدی
      ارزش انسان به همت اوست نه به ثروت او


      حضرت علی (ع)

    2. 5 نفر تشکر کرده اند ... .MEHRAD., broslee, M.javaddd, sunnny, Z_H..
    3. Top | #2
      کاربر اخراجی

      Sheytani
      رشته تحصیلی
      تجربی
      سن
      18
      جنسیت
      خانم
      تاریخ عضویت
      01 اردیبهشت 98
      نوشته ها
      124
      امتیاز
      688
      تشکر شده
      623
      رای موافق دریافتی
      1
      رای مخالف دریافتی
      0
      نمایش مشخصات
      مفید بود ممنون

    4. Top | #3
      کاربر باسابقه
      مدیر برتر
      در انتظار تایید ایمیل

      شهر
      اهواز
      تاریخ عضویت
      06 آبان 94
      نوشته ها
      2,275
      امتیاز
      6260
      تشکر شده
      5,768
      رای موافق دریافتی
      127
      رای مخالف دریافتی
      15
      نمایش مشخصات
      این منو یاد قانون صفرم ترمودینامیک میندازه. صفر رو جا انداختی.

      صفر: 6 تا 8 ساعت پیش از سحر تو تختش باشین
      There is No Need for God as a Hypothesis

      Pierre-Simon, marquis de Laplace
      ویرایش توسط Phenotype_2 : 12 تیر 98 در ساعت 00:39

    5. 1 نفر تشکر کرده است ... hisoka

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)



    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن