نوشته اصلی توسط
AHMAD76REZA76
خب اول از همه خودم یه تحلیل درس به درس ازش میکنم
درسوال یک به واژگان شبیه هم طراح گیرداده بودمثل درزه ودرزی وهمچنین به فتحه کسره وضمه گیرداده بودمثل غناباکسره وغنا بافتحه اما جای خالی این کلمه درلغت به معنای این است یادراصطلاح به معنای این است حس میشدیامثلاضحاک درداستان های ایرانی مظهراین است ودراوستابه این معناست به راحتی میتونست جاشون روعوض کنه ویه تست سخت تربده امانداده بود
توتست دوم که شمارشی بودتوجه به مفردوجمع وتوجه به فعل بایدفعل معنی بشه واسم اسم مهم بود
توتست سوم که یکم سخت بودبایدمیدونستیم که ذکی ازذکاوت میادوزکی ازتزکیه وپاکیزگی
توتست چهارم صرفا بایدخط کتابو حفظ باشیم
توتست پنجم توجه به ارایه ی تلمیح خیلی راه گشابود
توتست ششم قانون هرتشخیص زیرپوستی یک استعاره است این تست روراحت حل میکرد
توتست هفتم توجه به نکات ظریف مدنظرطراح بود
توتست هشتم توجه به فهم داستان درس سوم پیش مدنظربودوتقریبا داستاناشوبایدتصورکنیم وبه خاطربسپوریم
توتست نهم ودهم هم قرابت معنایی بودکه توجزوه ی صدمفهوم هم بودن وراحت بود
توتست یازدهم واژه ی کت روبا کتل نبایداشتباه بگیریم
توتست دوازدهم بایدبه واژگان غیرهم اوااما مهم توجه کنیم همیشه که واژه ی هم اوانمیدن بایدحواسمون باشه
توتست سیزدهم بازصرفا حفظی بودوبایدمادربزرگ سیمین روپای یه ساج تصورکنیم که داره نون می پزه1.سووشون2.اتش خاموش3.جزیره ی سرگردانی!
توتست چهاردهم بایدفرق قافیه وردیف روبلدباشیم وارایه ی جناس ناقص روتوش بررسی کنیم حواستون باشه ردیفوقافیه نگیرین!
توتست پانزدهم که عدم ترتیب اجزای فعله یاهمون شیوه ی بلاغی ساده بود
توتست شانزدهم بایدفرق سه جزیی باچهارجزیی روبدونیم که فعل یافت مسند نمیگیرد
توتست هفدهم بایدقدرت تشخیص فعل مرکب یاپیشوندی روازساده داشته باشیم
توتست هجدهم ونوزدهم بایدصدمفهومی که دایم درتست های قرابت طرح میشندروبه یادبیاریم اون وقت راحت تست روجواب می دیم
توتست بیستم بایدبه کلید واژه ی ابیات دقت بیشتری کنیم وواژه هایی که مربوط به بازگشت به یک جای خوبندروحذف کنیم!