خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    صفحه 60 از 93 نخستنخست ... 5059606170 ... آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 886 به 900 از 1384
    1. Top | #886
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Elahe_ نمایش پست ها
      Konkoorsahm
      اين كاناله كه گفتى چه خوبه
      واسه همه شهرها سرگروه گذاشتن ادمينشم ميگه حتى اگه كسى هم بهشون پيام نده خودشون ميرن
      اگر واقعا برن خيلي عالى ميشه
      طرح از كميسيون لعنتى بياد بيرون خيالمون از بابت صحن راحته!
      الان ديدم دكتر سبطى هم از كانالشون فوروارد كرده گزاشته

    2. Top | #887
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات

    3. Top | #888
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      من كه دلم خيلى روشنه؛ شمارو نميدونم!

    4. Top | #889
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط AminSD نمایش پست ها
      من كه دلم خيلى روشنه؛ شمارو نميدونم!
      با توجه به سواد و هوششون نتیجه میگیرن که تاثیر قطعی بالای 40 درصد واسه مناطق محروم بهتره و کمک کنندهبعدم واسه بقیه ی مناطقو میکنن 40 قطعی.محرومارو 45 قطعی
      ترمیم هم قیمتشو میبرن بالا در جهت آرمان های امام
      زیاد امیدوار نباش که بیان تاثیرو کنن مثبتو همه چی به خوشی تموم شه

    5. Top | #890
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط _StuBBorN_ نمایش پست ها
      با توجه به سواد و هوششون نتیجه میگیرن که تاثیر قطعی بالای 40 درصد واسه مناطق محروم بهتره و کمک کنندهبعدم واسه بقیه ی مناطقو میکنن 40 قطعی.محرومارو 45 قطعی
      ترمیم هم قیمتشو میبرن بالا در جهت آرمان های امام
      زیاد امیدوار نباش که بیان تاثیرو کنن مثبتو همه چی به خوشی تموم شه
      شما اينجورى فكر كن

    6. Top | #891
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: راهکار مقابله با پیامدهای کنکور تنها در گفتار درمانی و ترساندن دانش‌آموزان و خانواده‌ها از مافیای کنکور نیست.








      به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، اظهار کرد: بهتر نیست به جای هیاهو قانون را اجرا کنیم, دانش‌آموزان را قربانی بی‌تدبیری خود نکنیم.وی افزود: مدرسه فروشی و ضربات سنگین به مدارس دولتی, مافیای کنکور را تقویت کرد. آسیب‌‌های مزمن تحمیل شده بر آموزش و پرورش کشور از ناحیه آزمونی پر هیاهو با نام "کنکور"، بر کسی پوشیده نیست. دانش‌آموزان را قربانی بی‌تدبیری خود نکنیم.رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: بی‌تردید چاره فائق آمدن بر آن را نیز لاجرم باید درپای بندبودن به اجرای قانون مصوب مجلس در شهریور 1392، با نام "سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" جست‌وجو کرد.حاجی‌بابایی افزود: البته این ایراد فاحش بر مجلس خصوصاً کمیسیون آموزش و تحقیقات رواست که با گذشت بیش از 5 سال از تصویب قانون مذکور ،هرگز از اهرم‌های نظارتی خویش برای تمکین دولت به اجرای مصوبات خود بهره نجسته است.وی خاطرنشان کرد: راهکار مقابله با پیامدهای ناگوار کنکور، تنها در بسنده کردن به گفتار درمانی و انذار دانش‌آموزان و خانواده‌ها از برچسب هیولا یا مافیا نیست.رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس عنوان کرد: جای این پرسش از آموزش و پرورش به قوت خود باقی است: "شما که به درستی علم مخالفت با هیولای کنکور را به آسمان بلند کرده‌اید چرا در طول پنج سال گذشته، هیچگاه اجرای قانون را جدی نگرفته‌اید؟ بلکه با هیولای مدرسه فروشی و خصوصی‌سازی و ضربات سنگین به مدارس دولتی و مبارزه بی‌امان با مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آبرویی برای معدل باقی نمانده است.حاجی‌بابایی بیان کرد: هیولا را باید در کسانی دید که دستی در مدیریت و دستی در مدرسه خود دارند و دستی در مدیریت کتاب و غیره و دستی در نفوذ برای جا انداختن کتاب‌های خود دارند و در هر چاپ کتاب درسی و ضمن خدمتی دم خروس کتاب‌های خودشان بیرون می‌زند.وی ادامه داد: قطعاً واقفید بر اساس تبصره "یک" ذیل ماده" پنج" قانون موصوف، آموزش و پرورش موظف به ارائه سوابق تحصیلی داوطلبان در طول سه سال پایانی دوره دوم متوسطه بر اساس آزمونهای عمومی و تخصصی هماهنگ کشوری با استانداردهای تعریف شده از سوی شورای عالی آموزش و پرورش بوده است؟ اما دریغ از برداشتن قدمی در میدان عمل! رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: آیا بهتر نبود ‌مدیران محترم آموزش و پرورش مدام ‌به جای ترساندن مکرر مردم از ‌"هیولا و مافیای مهیب کنکور‌، به صراحت به جامعه هدف پاسخ می‌دادند، چرا با معطل گذاشتن این ظرفیت قانونی، بهانه لازم را برای مقصر جلوه دادن آموزش و پرورش در اختیار سازمان سنجش قرار داده‌اند؟حاجی‌بابایی بیان کرد: هر ساله ‌بلاتکلیفی بیش از ‌یک میلیون داوطلب ورود به دانشگاه‌ها در اثر وعده‌های‌ متناقض، گنگ و فاقد پشتوانه مسئولان ذیربط در خصوص اعمال سوابق تحصیلی، موجی از نارضایتی را در خانواده‌ها به همراه داشته است که قطعاً سهم بزرگی از آن پیش از هر کس، متوجه مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش است.وی یادآور شد: پیش‌بینی ساز و کار لازم برای برگزاری امتحاناتی امن, استاندارد، با اعتبار و پایایی لازم در سه سال پایانی متوسطه ضروری‌ترین پیش نیاز برای اجرایی شدن قانون چیره شدن بر غول کنکور است.رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خاطرنشان کرد: بدیهی است این گام آغازین را مقدم بر همه برابر قانون باید آموزش و پرورش بردارد. تمسک جستن به بهانه‌هایی مانند نبود منابع مالی و یا فقدان ساختار مناسب برای اجرای این قانون در تشکیلات آموزش و پرورش، در حقیقت به منزله گریز از ایفای وظیفه‌ای است که مجلس آن را بر دوش آموزش و پرورش نهاده است.حاجی‌بابایی ادامه داد: تأثیر مثبت یا مطلق معدل قبل از اجرایی شدن تبصره" یک" ماده "پنج" قانون یاد شده، تفسیری ناصواب و ابتر از آن است که باید با جدیت مانع اجرای آن شد.رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خاطرنشان کرد: لطفاً این بی‌تدبیری را عناصر سیاسی صرف که به همه امور سیاسی دخالت می‌کنند الآن پاسخ به معلم و دانش‌آموز به حساب تحجر وآدم‌های سنتی، سند تحول و دین نگذارند.انتهای پیام/

    7. Top | #892
      کاربر فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط AminSD نمایش پست ها

      شما اينجورى فكر كن
      امیدوارم اونی شه که شما میگی.منم شاید کنکور بدم اگه زودتر مثبت شه.وگرنه با معدل 15 ...

    8. Top | #893
      همکار سابق انجمن
      کاربر باسابقه
      کاربر برتر

      نمایش مشخصات
      آموزش‌وپرورش روش عجیبی برای درآمدزایی از کنکور پیدا کرده است؛
      گردش مالی ۳۰۰ میلیاردی از ترمیم معدل کنکور!


      به گفته مسئولان سازمان سنجش حدود یک میلیون نفر هرساله در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و از این تعداد، حدود 400 تا 500 هزار نفر از سنوات قبلی و پشت‌کنکوری‌ها هستند. احتمالا منهای آن حدود پنج هزار نفری که معدل 20 دارند و نیازی به ترمیم ندارند، حدود 495 هزار نفر می‌توانند می‌توانند در پروسه ترمیم معدل شرکت کنند.

      احتمالا همین روزها، وقتی مجید حسینی از بی‌عدالتی آموزشی و مافیای کنکور در قاب تلویزیون سخن می‌گوید، همزمان برای اینکه این مافیا قدرتش را نشان دهد تبلیغات کتاب‌های کنکوری‌اش را دوباره زیرنویس می‌کند و این‌بار کتابی جدید را برای ترمیم معدل معرفی می‌کند، اسمش را هم یک چیزی می‌گذارد دیگر! روباه پشیمان، خط ترمیم، فلان رنگی و پیمانه ترمیم و از همین اسم‌هایی که هرکدامش برای دشت میلیاردها تومان پول بزک شده‌اند.

      ترمیم معدل

      همه ما دوران مدرسه را به یاد داریم. اهمیت نمراتی که کسب می‌کردیم برای خود و خانواده‌هایمان متغیر بود، آنقدری که برخی با نمرات پایین‌شان شاخ و شانه می‌کشیدند که خیلی خفن هستیم و برخی دیگر هم گریه می‌کردند؛ چون می‌دانستند تنبیه در انتظارشان است. این التهاب نمرات و معدل از همان دوران اول ابتدایی بود تا همین چند سال آخر دوره دبیرستان. هرچه بالاتر می‌آمدیم خودمان می‌فهمیدیم ارزش این نوع درس خواندن چقدر پایین است ولی به همین موازات اهمیت نمرات بالاتر می‌رفت؛ چون به کمک معدل و نمره در شکست غول کنکور نیاز داشتیم. طبق آخرین اخبار در ارتباط با تاثیر معدل در کنکور سراسری 98، برای داوطلبان نظام جدید شامل 30 درصد است که 20 درصد به صورت قطعی و 10 درصد به صورت مثبت است.

      این را که می‌خوانیم یعنی حداقل 30 درصد راهی که باید طی شود تا به یک صندلی در یک دانشگاه معتبر منتج شود، می‌توان با نمرات سال‌های پایانی دبیرستان به دست آورد. سال‌هایی که خیلی‌ها تحت تاثیر عوامل بسیاری از دست می‌دهند و خیلی‌های دیگر هم با استفاده از عواملی، آن را به دست می‌آورند و خیال‌شان راحت است.




      مدت‌هاست موضوعی مطرح شده مبنی‌بر ترمیم معدل؛ ساده که بخواهیم بیانش کنیم یعنی کسانی که نمرات پایینی در هر درسی در دوره متوسطه کسب کرده‌اند می‌توانند در یکی از امتحانات شهریور، دی یا خرداد به همراه دانش‌آموزان دوره بزرگسالان شرکت کنند و با پرداخت حدود 40 هزار تومان برای هر درس دوباره امتحان بدهند و نمره و معدل‌شان را ترمیم کنند. (البته این هزینه متناسب با منطقه آزمون و برخی متغیرهای دیگر متفاوت است و بالا و پایین می‌شود.) حالا پرداختن به چند نکته در این ارتباط ضروری است؛ ابتدا تعداد داوطلبانی که هرساله پشت کنکور می‌مانند و بخشی از آنها مایل هستند برای بهبود رتبه‌های خود از این روش استفاده کنند. دوم، این موضوع چه رابطه‌ای با عدالت آموزشی دارد و دانشجویانی که قبلا از این امکان بهره‌مند نبودند چه درخواستی دارند؟ سوم، این موضوع نوعی میانبر غیرمنطقی و غیرعادلانه برای آن 30 درصدی است که قرار است جریان سنجش ورود به دانشگاه‌ها را به سمت عدالت سوق دهند، درصورتی‌‌که با این کار به فربه‌تر شدن مافیای آموزشی و پیچیده‌تر شدن پروسه کنکور کمک می‌کنند.

      گردش مالی حدود ۳۰۰ میلیاردی با پروسه ترمیم معدل

      از آنجایی که به گفته مسئولان سازمان سنجش حدود یک میلیون نفر هرساله در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و از این تعداد، حدود 400 تا 500 هزار نفر از سنوات قبلی و پشت‌کنکوری‌ها هستند. احتمالا منهای آن حدود پنج هزار نفری که معدل 20 دارند و نیازی به ترمیم ندارند، حدود 495 هزار نفر می‌توانند در پروسه ترمیم معدل شرکت کنند.

      حالا با یک ضرب ساده بین تعداد دروسی که می‌شود 10 درس با سقف داوطلبان پشت‌کنکوری غیر از معدل 20، چیزی حدود دو هزار و 970 میلیارد ریال عایدی آموزش‌وپرورش از این پروسه ترمیمی خواهد بود؛ درصورتی که همه پشت‌کنکوری‌ها را قائل به انجام این اتفاق ندانیم و بر فرض اینکه نصف پشت‌کنکوری‌ها می‌خواهند معدل‌شان را ترمیم کنند، از این مقدار تقریبی 250 هزار نفر برای 10 درس، چیزی حدود هزار میلیارد ریال عاید آموزش‌وپرورش خواهد شد.

      آنچه تا به اینجا گفته شد صرفا هزینه آزمون با فرض آمادگی شخصی هر فرد و بدون رجوع به کتاب‌های کمک‌آموزشی و خرید‌های اضافی است وگرنه نکات قابل‌تامل در این‌باره همان‌طور که گفته شد متعدد است. مافیای کنکوری که با هر بار ترس از حذف، جا پای خود را در دوره‌های تحصیلی سفت‌تر می‌کند، این‌بار می‌تواند از چنین حفره‌ای نهایت استفاده را ببرد؛ چراکه این جمعیت کثیر پشت‌کنکوری قطعا برای رقابت از 20 درصد تاثیر قطعی و 10 درصد تاثیر مثبت نخواهد گذشت.
      باید دید در ادامه واکنش وزارت آموزش‌وپرورش و مجلس شورای اسلامی در این ارتباط چه خواهد بود و آیا همچون سیاست افزایش ساعت کاری معلمان این موضوع هم در راستای هزینه‌کرد کم و درآمدزایی اتفاق می‌افتد و البته مانند سیاست‌هایی نظیر رشد مدارس غیردولتی و پولی‌سازی مدارس، گامی در راستای بی‌عدالتی آموزشی خواهد بود. همین حالا که این گزارش را می‌نویسم، بودند و هستند دانش‌آموزانی که تماس گرفتند و از ناتوانی در پرداخت این مبلغ و حتی چرایی برگزاری چنین آزمونی گلایه دارند. به‌هرحال عده‌ای می‌خواهند بر سر چند صدم هم برای آینده‌شان بجنگند و عده‌ای هم شاید بخواهند و نتوانند و این دوباره پول و سرمایه است که حائل میان رقابت سالم و گزینش صحیح می‌شود.

    9. Top | #894
      کاربر باسابقه

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط saj8jad نمایش پست ها
      آموزش‌وپرورش روش عجیبی برای درآمدزایی از کنکور پیدا کرده است؛
      گردش مالی ۳۰۰ میلیاردی از ترمیم معدل کنکور!


      به گفته مسئولان سازمان سنجش حدود یک میلیون نفر هرساله در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و از این تعداد، حدود 400 تا 500 هزار نفر از سنوات قبلی و پشت‌کنکوری‌ها هستند. احتمالا منهای آن حدود پنج هزار نفری که معدل 20 دارند و نیازی به ترمیم ندارند، حدود 495 هزار نفر می‌توانند می‌توانند در پروسه ترمیم معدل شرکت کنند.

      احتمالا همین روزها، وقتی مجید حسینی از بی‌عدالتی آموزشی و مافیای کنکور در قاب تلویزیون سخن می‌گوید، همزمان برای اینکه این مافیا قدرتش را نشان دهد تبلیغات کتاب‌های کنکوری‌اش را دوباره زیرنویس می‌کند و این‌بار کتابی جدید را برای ترمیم معدل معرفی می‌کند، اسمش را هم یک چیزی می‌گذارد دیگر! روباه پشیمان، خط ترمیم، فلان رنگی و پیمانه ترمیم و از همین اسم‌هایی که هرکدامش برای دشت میلیاردها تومان پول بزک شده‌اند.

      ترمیم معدل

      همه ما دوران مدرسه را به یاد داریم. اهمیت نمراتی که کسب می‌کردیم برای خود و خانواده‌هایمان متغیر بود، آنقدری که برخی با نمرات پایین‌شان شاخ و شانه می‌کشیدند که خیلی خفن هستیم و برخی دیگر هم گریه می‌کردند؛ چون می‌دانستند تنبیه در انتظارشان است. این التهاب نمرات و معدل از همان دوران اول ابتدایی بود تا همین چند سال آخر دوره دبیرستان. هرچه بالاتر می‌آمدیم خودمان می‌فهمیدیم ارزش این نوع درس خواندن چقدر پایین است ولی به همین موازات اهمیت نمرات بالاتر می‌رفت؛ چون به کمک معدل و نمره در شکست غول کنکور نیاز داشتیم. طبق آخرین اخبار در ارتباط با تاثیر معدل در کنکور سراسری 98، برای داوطلبان نظام جدید شامل 30 درصد است که 20 درصد به صورت قطعی و 10 درصد به صورت مثبت است.

      این را که می‌خوانیم یعنی حداقل 30 درصد راهی که باید طی شود تا به یک صندلی در یک دانشگاه معتبر منتج شود، می‌توان با نمرات سال‌های پایانی دبیرستان به دست آورد. سال‌هایی که خیلی‌ها تحت تاثیر عوامل بسیاری از دست می‌دهند و خیلی‌های دیگر هم با استفاده از عواملی، آن را به دست می‌آورند و خیال‌شان راحت است.




      مدت‌هاست موضوعی مطرح شده مبنی‌بر ترمیم معدل؛ ساده که بخواهیم بیانش کنیم یعنی کسانی که نمرات پایینی در هر درسی در دوره متوسطه کسب کرده‌اند می‌توانند در یکی از امتحانات شهریور، دی یا خرداد به همراه دانش‌آموزان دوره بزرگسالان شرکت کنند و با پرداخت حدود 40 هزار تومان برای هر درس دوباره امتحان بدهند و نمره و معدل‌شان را ترمیم کنند. (البته این هزینه متناسب با منطقه آزمون و برخی متغیرهای دیگر متفاوت است و بالا و پایین می‌شود.) حالا پرداختن به چند نکته در این ارتباط ضروری است؛ ابتدا تعداد داوطلبانی که هرساله پشت کنکور می‌مانند و بخشی از آنها مایل هستند برای بهبود رتبه‌های خود از این روش استفاده کنند. دوم، این موضوع چه رابطه‌ای با عدالت آموزشی دارد و دانشجویانی که قبلا از این امکان بهره‌مند نبودند چه درخواستی دارند؟ سوم، این موضوع نوعی میانبر غیرمنطقی و غیرعادلانه برای آن 30 درصدی است که قرار است جریان سنجش ورود به دانشگاه‌ها را به سمت عدالت سوق دهند، درصورتی‌‌که با این کار به فربه‌تر شدن مافیای آموزشی و پیچیده‌تر شدن پروسه کنکور کمک می‌کنند.

      گردش مالی حدود ۳۰۰ میلیاردی با پروسه ترمیم معدل

      از آنجایی که به گفته مسئولان سازمان سنجش حدود یک میلیون نفر هرساله در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و از این تعداد، حدود 400 تا 500 هزار نفر از سنوات قبلی و پشت‌کنکوری‌ها هستند. احتمالا منهای آن حدود پنج هزار نفری که معدل 20 دارند و نیازی به ترمیم ندارند، حدود 495 هزار نفر می‌توانند در پروسه ترمیم معدل شرکت کنند.

      حالا با یک ضرب ساده بین تعداد دروسی که می‌شود 10 درس با سقف داوطلبان پشت‌کنکوری غیر از معدل 20، چیزی حدود دو هزار و 970 میلیارد ریال عایدی آموزش‌وپرورش از این پروسه ترمیمی خواهد بود؛ درصورتی که همه پشت‌کنکوری‌ها را قائل به انجام این اتفاق ندانیم و بر فرض اینکه نصف پشت‌کنکوری‌ها می‌خواهند معدل‌شان را ترمیم کنند، از این مقدار تقریبی 250 هزار نفر برای 10 درس، چیزی حدود هزار میلیارد ریال عاید آموزش‌وپرورش خواهد شد.

      آنچه تا به اینجا گفته شد صرفا هزینه آزمون با فرض آمادگی شخصی هر فرد و بدون رجوع به کتاب‌های کمک‌آموزشی و خرید‌های اضافی است وگرنه نکات قابل‌تامل در این‌باره همان‌طور که گفته شد متعدد است. مافیای کنکوری که با هر بار ترس از حذف، جا پای خود را در دوره‌های تحصیلی سفت‌تر می‌کند، این‌بار می‌تواند از چنین حفره‌ای نهایت استفاده را ببرد؛ چراکه این جمعیت کثیر پشت‌کنکوری قطعا برای رقابت از 20 درصد تاثیر قطعی و 10 درصد تاثیر مثبت نخواهد گذشت.
      باید دید در ادامه واکنش وزارت آموزش‌وپرورش و مجلس شورای اسلامی در این ارتباط چه خواهد بود و آیا همچون سیاست افزایش ساعت کاری معلمان این موضوع هم در راستای هزینه‌کرد کم و درآمدزایی اتفاق می‌افتد و البته مانند سیاست‌هایی نظیر رشد مدارس غیردولتی و پولی‌سازی مدارس، گامی در راستای بی‌عدالتی آموزشی خواهد بود. همین حالا که این گزارش را می‌نویسم، بودند و هستند دانش‌آموزانی که تماس گرفتند و از ناتوانی در پرداخت این مبلغ و حتی چرایی برگزاری چنین آزمونی گلایه دارند. به‌هرحال عده‌ای می‌خواهند بر سر چند صدم هم برای آینده‌شان بجنگند و عده‌ای هم شاید بخواهند و نتوانند و این دوباره پول و سرمایه است که حائل میان رقابت سالم و گزینش صحیح می‌شود.
      ای کاش این متن تو خبرگزاری های معتبر نشر داده بشه...


    10. Top | #895
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط It is POSSIBLE نمایش پست ها
      ای کاش این متن تو خبرگزاری های معتبر نشر داده بشه...
      اين متن از روزنامه فرهيختگان هست! چاپ امروز ٢٢ مهر

    11. Top | #896
      کاربر نیمه فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط AminSD نمایش پست ها
      من كه دلم خيلى روشنه؛ شمارو نميدونم!
      بله ! اصلا سه شنبه قبل هم رای میاورد اگر جنجال زاهدی نبود ... ولی این هفته بچه ها رفتن دیدار نماینده ها و آگاه تر شدن.
      همین الان تو کانال یکی از بچه ها گفت آقای عبادی ( عضو کمیسیون آموزش ) گفته قراره در چلسه کمیسیون دکتر خدایی حضور داشته باشه و این عالیه چون خدایی بارها گفته موافق مثبت هست.
      ویرایش توسط BlackRose : 23 مهر 1397 در ساعت 10:22

    12. Top | #897
      mmr
      کاربر فعال

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      این الان طعنه بود یا نه؟؟
      نقل قول نوشته اصلی توسط BlackRose نمایش پست ها
      بله ! اصلا سه شنبه قبل هم رای میاورد اگر جنجال زاهدی نبود ... ولی این هفته بچه ها رفتن دیدار نماینده ها و آگاه تر شدن.
      همین الان تو کانال یکی از بچه ها گفت آقای عبادی ( عضو کمیسیون آموزش ) گفته قراره در چلسه کمیسیون دکتر خدایی حضور داشته باشه و این عالیه چون خدایی بارها گفته موافق قطعی هست.

    13. Top | #898
      کاربر باسابقه
      کاربر برتر
      مدیر برتر

      bi-tafavot
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط BlackRose نمایش پست ها
      بله ! اصلا سه شنبه قبل هم رای میاورد اگر جنجال زاهدی نبود ... ولی این هفته بچه ها رفتن دیدار نماینده ها و آگاه تر شدن.
      همین الان تو کانال یکی از بچه ها گفت آقای عبادی ( عضو کمیسیون آموزش ) گفته قراره در چلسه کمیسیون دکتر خدایی حضور داشته باشه و این عالیه چون خدایی بارها گفته موافق قطعی هست.
      مخالف قطعیه نه موافق !

    14. Top | #899
      mmr
      کاربر فعال

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط BlackRose نمایش پست ها
      بله ! اصلا سه شنبه قبل هم رای میاورد اگر جنجال زاهدی نبود ... ولی این هفته بچه ها رفتن دیدار نماینده ها و آگاه تر شدن.
      همین الان تو کانال یکی از بچه ها گفت آقای عبادی ( عضو کمیسیون آموزش ) گفته قراره در چلسه کمیسیون دکتر خدایی حضور داشته باشه و این عالیه چون خدایی بارها گفته موافق قطعی هست.

    15. Top | #900
      کاربر اخراجی

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Saeed79 نمایش پست ها
      مخالف قطعیه نه موافق !
      منظورش از اون قطعى ١٠٠درصد هست؛ قطعيه معدل نيست

    صفحه 60 از 93 نخستنخست ... 5059606170 ... آخرینآخرین

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن