میدونی من مخالف چیم؟ مخالف یه فکرم! یه فکر که این حقو میده تحمیلش بکنی بهم.
تو طول روز عرض شب من به دنبال سه بخشم
که ( آ ) اولش کلاهی رو سرش نباشه
( را ) دومش منو وصل کنه به بخش سومش (مش)
من زنده میشم حتی با حضور ناقصش
تو یه لکه نور نشونم بده
تا من دنیایی بسازم با انفجارو تابشش
داداش خیالت راحت مشکلی پیش نمیادتو دانشکده پزشکی زیستو شیمی بدردت میخوره ناجور ولی تسلط نسبی هم کافیه چون همچیو از بیس باس بخونی و اینکه دوست عزیز شما تا برسی به اون سالی که میفرستنت چشم پزشکی یادبگیری قطعا هیچی یادت نیست از چیزایی که خوندی تو دبیرستان این کم شدنه حجم کتابا خیلی هم باسه تجربی ها مفیده
میدونی من مخالف چیم؟ مخالف یه فکرم! یه فکر که این حقو میده تحمیلش بکنی بهم.
تو طول روز عرض شب من به دنبال سه بخشم
که ( آ ) اولش کلاهی رو سرش نباشه
( را ) دومش منو وصل کنه به بخش سومش (مش)
من زنده میشم حتی با حضور ناقصش
تو یه لکه نور نشونم بده
تا من دنیایی بسازم با انفجارو تابشش
این حرفی که زدی معنیش اینه
ما به بچه ابتدایی جدول ضرب یاد ندیم یهو همه چی سال دوازدهم یاد بدیم چون تا اون موقعه یادش میره
دوست عزیز یادگیری تمام مطالب تدریجی هست در تمام علوم
من کاری ندارم به نفع شماست یا نه
چون اگر مطالب آسونه برای همه شما آسونه و رقابت بین شماست که تعیین میکنه کی میشه پزشک
به نفع همه ی شما و کل جامعه است مطالب علمی تر و بهتری یاد بدیم و رقابت بزاریم
میشه با یک صفحه رقابت گذاشت میشه با یک کتاب رقابت گذاشت قطعا و بی شک کسی که با یک کتاب به جایی میرسه برتر از کسی هست که با یه صفحه به جایی رسیده و ارزش بالاتری هم کارش پیدا میکنه
ولی اون کسی که کتاب ها نوشته واقعا فکر خیلی جاهاش رو نکرده
این هم از این وزیر آموزش و پرورش و سیستم کشور ما بعید نبود چون ما در همه زمینه ها از همه کشور ها عقبیم اینم روش
داداش متوجه هستی جدول ضرب خیلی فرق داره با فیزیک و ریاضی پیش؟ متوجه هستی که اینهمه سینماتیک و ریاضی بکار دانش اموز تجربی نمیاد اطلاع داری که حتی یک واحد هم ریاضی ندار دانش اموزایه سه رشته اصلی ؟ و تا بحال شنیده بودی که سطح ریاضیاته دبیرستان های ما بسیار فراتر از کشور های دیگش؟
میدونی من مخالف چیم؟ مخالف یه فکرم! یه فکر که این حقو میده تحمیلش بکنی بهم.
تو طول روز عرض شب من به دنبال سه بخشم
که ( آ ) اولش کلاهی رو سرش نباشه
( را ) دومش منو وصل کنه به بخش سومش (مش)
من زنده میشم حتی با حضور ناقصش
تو یه لکه نور نشونم بده
تا من دنیایی بسازم با انفجارو تابشش
میدونی من مخالف چیم؟ مخالف یه فکرم! یه فکر که این حقو میده تحمیلش بکنی بهم.
تو طول روز عرض شب من به دنبال سه بخشم
که ( آ ) اولش کلاهی رو سرش نباشه
( را ) دومش منو وصل کنه به بخش سومش (مش)
من زنده میشم حتی با حضور ناقصش
تو یه لکه نور نشونم بده
تا من دنیایی بسازم با انفجارو تابشش
میدونی من مخالف چیم؟ مخالف یه فکرم! یه فکر که این حقو میده تحمیلش بکنی بهم.
تو طول روز عرض شب من به دنبال سه بخشم
که ( آ ) اولش کلاهی رو سرش نباشه
( را ) دومش منو وصل کنه به بخش سومش (مش)
من زنده میشم حتی با حضور ناقصش
تو یه لکه نور نشونم بده
تا من دنیایی بسازم با انفجارو تابشش
سلام دوستان این چیزاروخودتونم می دونین اگه سخت باشه براهمه سخته واگه آسون باشه براهمه ثانیاطراح های بی رحم درمواردی ازحذفیات هم سوال میدن به طورکلی فورمول کنکورتغییرنمی کنه تلاش ودوری ازحواشی.
وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿۶۵﴾
و گفتارشان تو را غمگین نکند
زیرا همه عزت و توانمندی برای خداست
او شنوا و داناست .
میشه اسم کتابشو بگی منم بدونم
چند صفحه است
چقدر اپتیک بحث کرده براشون
اصلا ببین از مقدماتی گفته یا نه پیشرفته گفته
مثلا ما انتظار نداریم در کتاب های تخصص بشینه برات میکروب تعریف کنه / حتی انقدر کتاب هاشون سطحش بالا هست که این 7 سالی که بد خونده باشی نمیفهمی
خیلی ها از کتاب ها با پیش فرض نوشته شده
اون کتاب ها هم با پیش فرض مینویسن وقتی شما الان نخونی پیش فرض اونها هم نداری پس ضررش رو بعدا میبینی
مثل یه برجی میمونه وقتی به زاویه خیلی کم رفت بالا این وقتی میرسه به طبقه 1000 این زوایه میشه 1 کیلومتر اختلاف ضررش کی میبنه جامعه
شما الان همین خطا به نظرت کوچیکه وقتی میرسی بالا برج مثلا میخوای بشی متخصص ضربه رو به مریض هات خواهی زد
مثل همون کسی که 12 سال ریاضی بد یاد گرفته یا یاد نگرفته میخواد یه ساله یاد بگیره این نه تنها یاد نمیگیره بله کجکی یاد میگیره
ویرایش توسط Love lover : 28 مرداد 1397 در ساعت 19:17
دوستان لطفا الکی بحث رو منحرف نکنید
مشکل ما اینه که هر کی به نفع خودش حرف می زنه
کاملا درسته که مباحث زیادی از دو نظام ویرایش حذف یا اضافه شده اند
اصلا اگر قرار نبود اینطوری باشه پس چرا کلا کتابا رو تغییر دادن
باید قبول کنیم که قبل از این تغییرات ایجاد شده باید زیر ساخت ها بررسی می شد
در حذف مباحث بین دو نظام . خشک و تر با هم سوختند یعنی هم پیش نیاز دروس دانشگاهی در بعضی موارد از بین رفت و هم بسیاری از مباحث سنگین و غیرکاربردی که فقط باعث درآمد زایی موسسات کنکوری می شد حذف شدند.
ولی در کل به نظر من خوبی این حذفیات بیشتر از بدی آن است.
چون ساده بودن مطالب کمک می کند افراد بیشتری به درس روی بیاورند و نوجوانان به مباحث حاشیه ای کمتر بپردازند
درصد تحصیلات دبیرستانی بیشتر شود و در پی آن آمار افرادی که دیپلم نگرفته اند به شدت کاهش یابد
ودر کل افراد بیشتری به دانشگاه بروند و یه پولی هم به دانشگاه های بدبخت برسه\
دوستان گلم پشت تمام این تغییرات سیاست های پنهانی وجود داره
ویرایش توسط dr.Genius : 28 مرداد 1397 در ساعت 19:32
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)