دقیقا همین طوره.و پیدا کردن این فرمول ها و خیلی چیزای دیگه به عهده ی معلمه!متاسفانه وظیفه ی اصلی بر عهده معلماست!و کمتر معلمیه که بتونه این وظیفه رو به خوبی انجام بده!واسه همین کتابهای کمک آموزشی میاد جایگزین معلم میشه!
سیستم اموزشیمون اشکالات زیادی نداره!اشکال اساسی اینکه هیچ کس با وظایفش آشنا نیست و اونار و درست انجام نمیده!
از معلمی که صبح درس بده و بعد از ظهر مسافر کشی کنی چه انتظاری میشه داشت!
گوش دادن به هر حرفی نمی صرفه
رادیو زندگی رو موج منفی نمی چرخه
هرگاه رد پای کسی که ارامشم را گرفته بود دنبال کردم به خودم رسیدم
هرگاه رد پای کسی که ارامشم را گرفته بود دنبال کردم به خودم رسیدم
من همون روز گفتم خدمتتون الانم دوباره میگم
پارسال هم همین جو درباره دینی راه افتاد اما اخرش هیچی به هیچی الانم دقیقا داره اتفاقای پارسال تکرار میشه و هرچی من گفتم دوستان وارد این حواشی نشن کسی گوش نداد
انصافا امسال کلن شیوه طرح سوالا نسبت به پارسال سخت تر بود خودتان برین فیزیک ۹۳ رو ببینید فیزیک امروز هم ببینید
نهایی ۹۳ کم کم 1۰نمره سوال تکراری از سال های پیش داشت ولی الان چی؟ خدا باعث و بانی شو از زمین برداره که دارن سر ما عقده هاشون رو خالی میکنن
طمع به خاک فرو می برد حریصان را
ز حرص بر سر قارون رسید آنچه رسید
درود بر دل من باد کز ستم کیشان
ستم کشید ولی بار منتی نکشید
ویرایش توسط Adam Hart : 12 خرداد 1394 در ساعت 21:09
نظر من اینه که امتحان نهایی باید از این هم سخت تر باشه...نه اینکه مثل سال های قبل سوال های مضحک و آسون طرح بشه. میدوندید مشکل کجاست؟از همون اول سطح سوالات نهایی پایین بوده...حالا اینا اومدن امسال یادشون افتاده سوالات رو سخت کنن...مشکلی هم نیست...اتفاقا ما از نظر سطح علمی نسبت به بچه های سال های پیش که با حفظ کردن سوالات امتحان نهایی سال های قبلشون میرفتن 20 میگرفتن بهتریم.چون مجبوریم شیوه ی مطالعه ی حرفه ای تری داشته باشیم و همین باعث میشه بهتر باشیم...در آسون بودن سوالات شکی نیست...ولی از سال های قبل که حداقل سخت تره؟!!!!من واسه19.5نهایی اومده بودم با این طرز فکر که امسال هم اینجوریه لی الآن دارم زور میزنم از 18.50 حداقل پایین تر نیاد !!!!اگه قرار بود سخت بدن باید میگفتن...
شاید بگید از این خبرا نیست و این میشه لو دادن امتحان...بله درسته ولی وقتی که خیلی ها با توجه به سطح سال های پیش میخونن میرن امتحان میدن داغون میشن.سوال های فیزیک کجاش شبیه سوالات خرداد 93 هستش؟!!!مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم؟!!!من اگه مثل 75 درصد بچه های دیگه نمیدونستم سوالات قراره سخت بشه میخواستم اصلا نخونم برم سر امتحان!
اصل مشکل هم از این معلم های جاهل شروع میشه...یکی از بچه های کلاسمون گفت آقا میشه بردار هارو بر حسب i , j توضیح بدید؟معلم گفت من که تا حالا ندیدم واسه بچه های تجربی بیاد...ولش کنید !!!!!!!2 نمره هم اومد...بچه های کلاسمون خیلی هاشون با اینکه زرنگ هستن نمره های پایینی میگیرن...به خاطر کم کاری معلم...کتاب های ما ایراد داره ... ایراد اساسی هم داره...
ببخشید طولانی شد
در ضمن الکی درگیر این نشید...اون روزی که بچه ها شماره دادن گفتن واسه اعتراضه من گول خوردم!!!چون واقعا میخواستم هرکاری بکنم که این درست شه...حالا هم که میبینم شماره ی 20000316 که دوست عزیزمون گزینه 2 هستش با اس ام اس های تبلیغاتیش رفته رو اعصاب...کی هستش که به همچین سو استفاده هایی که از احساسات بچه ها میشه رسیدگی کنه؟؟؟مسئولین فقط لنگر انداختن رو این نظام آموزش و پرورش و دارن عشقشون رو میکنن.
ببخشید طولانی شد...
ویرایش توسط Majesty : 13 خرداد 1394 در ساعت 12:39
طمع به خاک فرو می برد حریصان را
ز حرص بر سر قارون رسید آنچه رسید
درود بر دل من باد کز ستم کیشان
ستم کشید ولی بار منتی نکشید
داداشی مگه فقط شما اینطوری هستی؟!!! همینطوری که داری شما امتحان میدی منم دارم امتحان میدم !!!!شما اگه تلاشت رو بکنی و بشینی سر جلسه امتحان و ببینی کم میشه نمرت ... پس منم همینم !!! درسته آبرومون جلو بقیه میره...ولی به قول mohaddeseh خانم باید یه گوش در باشه و یه گوش دروازه...هرکی گفت این دیگه چه معدلی هستش به قول آقای افشار بگو بعد از کنکور میبینمت!!!(کلا شد نقل قول) !!!
همینطور کسانی که مثلادیپلم سال 89 میان 95 کنکور بدن !!!یا مثلا همین 93 قبول نشدن و با دیپلم 93 میان کنکور تجربی95 میدن و امثالش...درسته...ولی فکر نکنم کسی که هدف داره و برای هدفش تلاش میکنه این چیزا زیاد نگران کننده باشه...در ضمن اونقدرا هم که فکر میکنین تاثیر معدل مثلا یه 17 و یه 20 تو کنکور با درصدای تقریبا مشابه اختلاف رتبه نداره...تو رتبه ی 20000 چرا....ممکنه یه 20000 بتونه با همین معدل چند هزار نفر خودشو جابه جا کنه...
واقعا دارید سخت میگرید!
فرض کنیم نمره ی ورقه 25 تاثیر مستقیم داره و درصد کنکور 75 درصد.اونوقت یه نفر با نمره ی 19نهایی یه درس رو 90بزنه با این فرض میشه 91.25درصد.یه نفر دیگه هم با نمره ی 20نهایی 90بزنه میشه 92.5درصد.
یعنی 1نمره فقط و فقط 1.25درصد تاثیر داره.
اگه تاثیرش اینطوری نباشه(چون سال های مختلف و سوالای مختلف فرق میکنه!نباید واسه یه پشت کنکور و یه دانش آموز سال چهارم تاثیرش یکی بشه)مثلا نسبت به میانگین بسنجن تاثیر 20 و 19و18 کمتر از اینم میشه!در ضمن هر سال کلی معدل 20 داریم ولی بیشتر از این معدلای 20درس خوندنشون پاستوریزه!مرد اونیه که یه سال از همه چیزش بگذره و فقط درس بخونه!
گوش دادن به هر حرفی نمی صرفه
رادیو زندگی رو موج منفی نمی چرخه
ویرایش توسط ali761 : 15 خرداد 1394 در ساعت 16:24
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)