X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
    1. Top | #1
      کاربر انجمن

      رشته تحصیلی
      پزشکی
      مقطع تحصیلی
      کارشناسی
      جنسیت
      پسر
      تاریخ عضویت
      07 اردیبهشت 94
      نوشته ها
      6
      امتیاز
      20
      تشکر 
      0
      تشکر شده 12 بار در 4 ارسال
      نمایش مشخصات

      با این تکنیکها به چشمتان نیروی تازه بدهید

      با این تکنیکها به چشمتان نیروی تازه بدهید
      چشم از اندامهایی است که انسان از توجه به آن غفلت می کند. ما همواره تلاش میکنیم پوست و موی درخشان ،چهره صاف و بدون لک داشته باشیم، اما از چشم غافل هستیم. چشم نه فقط بازتابی از زیبایی است، بلکه مهم ترین ارگان حسی است که ما را به جهان خارج متصل میکند. راست گفته اند که ، زیبایی نهفته در چشم بیننده است. با این حال، یک جفت چشم زیبا می تواند زیباییهای جهان را ببیند. با توجه به استفاده زیاد از صفحه نمایش الکترونیکی، خواندن در نور کم و حتی قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و ... دچارخشکی چشم، سردرد، تاری دید،سوزش چشم و خیلی مشکلات دیگری می شویم. آیا تاکنون سعی کردید با ورزش چشم از اذیت شدن چشمها پیشگیری کنید.
      در اینجا برخی از تمرینات وجود دارد که می توان در هر زمان از روز انجام دهیم عبارتند از


      Palming: کف دست خود را روی چشمها ماساژ داده تا حرارت تولید کند و چشمها را باز و بسته کنید.



      چرخش چشم: چشم خود را 10 بار به هر سمت ببرید، مثلا چپ و راست و بالا و پایین و سپس مورب، 10 بار بدون حرکت گردن . به آرامی چرخش چشم خود را جهت عقربه های ساعت و مخالف آن انجام دهید. ماساژ: ماساژ چشمان و پوست زیر ابرو با با استفاده از فشار انگشت کوچک خود، شما می توانید با روغن بادام ماساژ دهید.


      راهنمایی :
      - به یاد داشته باشید زمانی که بر مانیتور نگاه می کنید هر 10 دقیقه یکبار استراحت کنید و سعی کنید به اشیاء دور نگاه کنید.
      - در زمان تایپ کردن آرنج تان را 90 درجه خم کنید.
      - صفحه نمایش خود را در فاصله بازو نگه دارید.
      - نوشیدن مقدار زیادی آب به دفع سموم مضر بدن کمک میکند.
      - کنتراست و روشنایی صفحه نمایش خود را تنظیم کنید.
      - خوردن میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین A و C به چشم شما بیش از حد کمک می کند.
      - همچنین سبزیجات برگ سبز، انگور فرنگی و محصولات لبنی در رژیم غذایی خود بگنجانید.



      یوگا برای سلامتی چشم:

      همه آساناهای یوگا که خون را افزایش می دهد سر، گردن و شانه ها برای تقویت چشم هم خوبند که عبارتند از:
      - آسانا Sirsa
      - svanasana Adhomukha
      - Halasana
      - Sarvangasana
      - dhanurasana Akarna
      توجه: همه شیوه های یوگا باید تحت نظارت یک مربی با تجربه یوگا انجام شود.

      منبع : hidoctor.ir
      
      ویرایش توسط tofan : 07 اردیبهشت 94 در ساعت 21:08

    2. 3 نفر تشکر کرده اند ... A.H.D, Ali__S, ehsan7777777
    3. Top | #2
      کاربر نیمه فعال

      Romantic
      رشته تحصیلی
      Medicine
      نام دانشگاه
      KUMS
      سن
      20
      جنسیت
      آقا
      استان
      اصفهان
      تاریخ عضویت
      14 تیر 98
      نوشته ها
      258
      امتیاز
      1369
      تشکر 
      1,192
      تشکر شده 1,115 بار در 447 ارسال
      نمایش مشخصات
      Up
      نکات خوبی دارد...

    4. 1 نفر تشکر کرده است ... Ali__S

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    موضوعات مشابه

    1. پاسخ: 36
      آخرين نوشته: 22 اردیبهشت 95, 00:21
    2. پاسخ: 9
      آخرين نوشته: 07 اسفند 93, 17:41
    3. پاسخ: 2
      آخرين نوشته: 23 آبان 93, 14:56
    4. آموزش محاسبات ذهنی ریاضی (ویژه مسایل فیزیک،شیمی، هندسه) تدریس دکتر افشار
      توسط afshar در انجمن مقالات و همایش ها و فایل های صوتی کنکوری
      پاسخ: 1
      آخرين نوشته: 27 شهریور 93, 13:32
    5. پاسخ: 2
      آخرين نوشته: 07 دی 92, 18:42

    کلمات کلیدی این موضوع



    تبلیغات متنی انجمن