خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    صفحه 1 از 7 12 ... آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 1 به 15 از 92
    1. Top | #1
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات

      سوالات زبان فارسی

      سلام
      دوستان گرامی و عزیز .
      راه شناسایی معرفه و نکره و اسم جنس در جمله چیست ؟؟
      یک سوال دیگر داشتم
      دوران دانشجویی این جا چه نوع اسمی است ؟؟
      به طور کلی اسم های مکرب و اسم های مشتق و اسم ساده رو چگونه باید از همدیگر تشخیص دهی؟؟
      و چند نمونه سخت از کلمات مشتق و مرکب بیاورید که تشخیص ان ها از یکدیگر سخت باشد ؟؟



      ویک سوال یگر این که گذرا و ناگذرا بودن جمله رو

      چگونه تشخیص بدیم ؟؟؟


      و سوال دیگر این که :
      در بعضی از جمله های گذرا به مفعول و گذرا به متمم علامت های ان حدف می شود ما باید چگونه تشخیص دهیم که این فعل گذرا است به جمله زیر توجه کنید :
      پرشکان متخصص به کار حرفه ای خود علاقه دارند
      حالا در جمله بالا چگونه تشخیص بدیم که گذرای به مفعول است چون هیچ نشانه ای نیامده است
      و هم چنین توضیح دهید که چه ((را)) هایی می توانند در جمله حدف شوند

    2. Top | #2
      همکار سابق انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ammarshia نمایش پست ها
      سلام
      دوستان گرامی و عزیز .
      راه شناسایی معرفه و نکره و اسم جنس در جمله چیست ؟؟
      یک سوال دیگر داشتم
      دوران دانشجویی این جا چه نوع اسمی است ؟؟
      به طور کلی اسم های مکرب و اسم های مشتق و اسم ساده رو چگونه باید از همدیگر تشخیص دهی؟؟
      و چند نمونه سخت از کلمات مشتق و مرکب بیاورید که تشخیص ان ها از یکدیگر سخت باشد ؟؟



      ویک سوال یگر این که گذرا و ناگذرا بودن جمله رو

      چگونه تشخیص بدیم ؟؟؟


      و سوال دیگر این که :
      در بعضی از جمله های گذرا به مفعول و گذرا به متمم علامت های ان حدف می شود ما باید چگونه تشخیص دهیم که این فعل گذرا است به جمله زیر توجه کنید :
      پرشکان متخصص به کار حرفه ای خود علاقه دارند
      حالا در جمله بالا چگونه تشخیص بدیم که گذرای به مفعول است چون هیچ نشانه ای نیامده است
      و هم چنین توضیح دهید که چه ((را)) هایی می توانند در جمله حدف شوند
      درود بر شما
      قسمت اول سوالتون رو جواب نمي دم چون تو كنكور سوال نمياد.متاسفانه معلم هاي كنكوري اينجور موارد رو مطرح مي كنن كه اصلا تا حالا تو كنكور سوال نيامده.

      مرکّب : از دو تکواژ آزاد يا بيش تر تشکيل مي شود : کتاب خانه ، هنرپيشه ، گلاب ، لغت نامه ، دست مايه ، آلوبخارا ، ني شکر ، صورت حساب ، (كمربند ، گردن بند ، دست بند ) ، شب بو ، كاه گل
      مشتق : از يک تکواژ آزاد و يک يا چند وند تشکيل مي شود :
      يک تکواژ آزاد (پايه) + يک يا چند تکواژ وابسته (وند) = واژه ي مشتق
      روان ، زمينه ، سفيدي ، علمي ، بهاره ، دانشمند ، کشتارگاه ، بي مسئوليتي ، ناهماهنگي ، هم نشيني ، هم راه ، ستايشگري ، ريشه ، ساقه ، روزه ، زيبا ، سروده ، نوشته ، انديشه ، شفافيّت ، ماندگار ، آرايه ، پيوسته ، شنيدار ، ساختن ، آتشين ، ناگوار ، نشانه ، آشفته ، گلزار

      مشتق - مرکّب : از دو يا چند تکواژ آزاد و يک يا چند وند تشکيل مي شود ( ويژگي مرکب و مشتق را با هم داشته باشد ) .
      1 ) وند + صفت مرکب = صفت ( ناخوشايند ، ناجوان مرد ، ناخودآگاه )
      2 ) صفت مرکب / مرکب - مشتق + وند = اسم ( کتاب فروشي ، خودخواهي ، دانشجويي )
      3 ) اسم + بن + وند = اسم ( سربازگيري ، آينه بندان ، آشتي کنان ، دست بوسي ، اسم نويسي )
      4 ) بن + وند + بن = صفت ( دانش پژوه )
      5 ) بن + وند + بن = اسم ( خريد و فروش ، نشست و برخاست ، گير و دار ، پرس و جو ، خواب و خور )
      6 ) صفت + اسم + وند = اسم / صفت / قيد (سه پايه ، هزارتوماني ، هيچ کاره ، هرساله )
      7 ) اسم مشتق + اسم = اسم ( دانشسرا ، دانش نامه )
      8 ) اسم + وند + بن = صفت ( حقوق بگير ، خدانشناس )
      9 ) اسم + وند + اسم = اسم / قيد / صفت ( سراسر ، سرتاپا ، دوشادوش ، تختِ خواب ، کشت و کشتار ، آموزش و پرورش ، قدم به قدم ، دست به دست ، گوش به زنگ ، شانه به سر ، دست به عصا ، رنگ به رنگ ، روبه رو )

      دانشجو ، نوجواني ، زياده خواهي ، دادوستد ، شش ماهه ، دانش نامه ، زبان نفهم ، مالامال ، دوبيتي ، سه پايه ، عيب جويي ، بت پرستي ، دورويي ، پايداري ، خدانشناس ، پي در پي ، زد وخورد ، زد و بند ، کارآموزي ، دانش پژوه ، زياده گويي ، نقش بر آب ، فرعون مآبانه ، پريشان حالي ، خواب ديدن ، رنجديده ، جان به در بردن ، پرفراز و نشيب .

      پرشکان متخصص به کار حرفه ای خود علاقه دارند .
      پرشکان متخصص علاقه به كار حرفه اي خود دارند: كار متمم اسم و علاقه مفعول. پس بين علاقه و دارند گسست پذيري اتفاق افتاد.
      اينجا واقعا نمي تونم توضيح بدم چون نياز هست كه يك جلسه ي كامل اين مبحث جمله رو توضيح بدم.من تهران هم ميام.هفته اي يك بار پروازي ميام ميرم.بچه هايي كه اهل تهران يا شهرهاي اطراف هستن مي تونن بيان.
      دكتر امين يزدي زاده، مدرس كنكوري درس زبان و ادبيات فارسي رشته هاي رياضي و تجربي
      استان آذربايجان غربي شهر اروميه
      09143469320

      مولف کتاب دهخدای کنکور انتشارات شب قره تهران
      معناي واژه هاي داخل متن کتب درسي (دوّم، سوّم، زبان فارسي 3، پيش دانشگاهي)
      توجّه به لغات ايهام دار و مشخص كردن چندين معني آن ها
      جمع بندي جفت هاي املايي
      واژه هاي كنكور سراسري
      تاريخ ادبيّات و اعلام فصل به فصل


    3. Top | #3
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      دوستان جواب بدید

    4. Top | #4
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات

    5. Top | #5

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ammarshia نمایش پست ها
      دوستان جواب بدید
      فقط برای ابرازهمدردی

      چقد بزرگ شدین شماها !!! خخخ ! دم همه بچه های انجمن کنکور گرم





    6. Top | #6

      نمایش مشخصات
      من هم ابراز هم دردی میکنم
      شرمنده جواب نمیدم چون زبان فارسی اون قسمتا رو نخوندم
      خلاف قوانین
      ویرایش شده.

    7. Top | #7
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      بابا هيچ كي تو اين انجمن به اين بزرگي نيست جواب اين سوالات رو بده؟



    8. Top | #8
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      خيلي خوب سوال اسون تر
      ايني كه زیرش خط می کشم ایا اسم جنس یا معرفه یا نکره است ؟
      همه چشمه ها به رودخانه ها تبدیل می شود و کشتزار ها را سیراب می کنند

    9. Top | #9
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات

      جواب

    10. Top | #10
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      سوالی دیگر
      در مورد وابسته های پسین و پیشین توضیحاتی بدهید با نکات ریز
      و ایا کلمه ((ایا))جزو وابسته های پسین است ؟ ودر کدام کتاب امده است

    11. Top | #11
      همکار سابق انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ammarshia نمایش پست ها
      سوالی دیگر
      در مورد وابسته های پسین و پیشین توضیحاتی بدهید با نکات ریز
      و ایا کلمه ((ایا))جزو وابسته های پسین است ؟ ودر کدام کتاب امده است
      وابسته هاي پيشين به نقل از كتاب آقاي دكتر هامون سبطي)
      1- صفت هاي اشاره : اين ، آن ، همين ، همان ، چنين ( اين چنين ) ، چنان ( آن چنان ) ، اين گونه ( اين جور ) ، آن گونه ( آن جور ) ، اين همه ( اين قدر ) ، آن همه ( آن قدر )

      نکته : هرگاه واژه هاي ( اين ) ، ( آن ) ، ( همين ) ، (همان) به عنوان وابسته هاي پيشين در يک گروه اسمي بکار روند ، صفت بشمار مي روند و هرگاه به تنهايي بکار روند يا جمع بسته شوند ، ضمير .
      مثال : اگر رستم براي پاسخ دادن به اين سؤال ( صفت اشاره ) انتخاب شده است ، براي آن ( ضمير اشاره ) است که تواناترين فرد شاهنامه است .
      نکته : توجه کنيد (آن که ) و ( آن چه ) اسم مبهم اند . آن که من مي خواهم تو هستي .

      2- صفت هاي پرسشي : چه ، چه قدر ، چه نوع ( چگونه ، چه طور ) ، چند ، چندمين ، کدام
      نکته : ( چه ) و ( کدام ) مي توانند به عنوان هسته ي يک گروه اسمي نيز بکار روند ، که در اين صورت ضمير پرسشي اند . مثال : 1- پاسخ اين سوال کدام است ؟ 2- نمي دانم سرانجام چه خواهد شد ؟
      نکته : چه طور و چگونه اغلب مستقلا و به عنوان قيد در جملات کاربرد دارند .
      مثال : 1- چه طور مي خوابيد ؟ 2- چگونه بايد به آن جا برويم ؟

      قید پرسشی/ در مورده انجام فعل پرسش می کند. چرا- چگونه- ایا- کی- ... آيا تو درس مي خواني؟؟؟


      3- صفت هاي تعجبي : چه ، عجب ، چقدر ( چه تصادفي ، عجب حرف جالبي ، چقدر پول ! )
      نکته : هرگاه (چه) ، (چقدر) در ساختار يک گروه اسمي ، مفهوم پرسش را برسانند ، صفت پرسشي اند .
      چه نتيجه اي گرفتي ؟ ( صفت پرسشي ) ، چه ، نتيجه اي گرفتي !!! (صفت تعجبي )
      چقدر گوسفند داري ؟ ( صفت پرسشي ) ، چقدر گوسفند داري !!! ( صفت تعجبي )
      نکته : هرگاه چه در معني (چراکه ، زيراکه ) باشد ، حرف پيوند وابسته ساز است .

      4- صفت هاي مبهم : هر ، هيچ ، همه ، همه نوع ( همه جور ) ، چند ، چندين ، مقداري ، قدري ، اندکي ، کمي ، تعدادي ، بسياري ، برخي ، بعضي ، پاره اي ، فلان ، بهمان ، ديگر و ...
      مثال : علي مي خواهد يا همه چيز ( صفت مبهم ) داشته باشد ، يا هيچ . ( اسم مبهم )
      نکته : در گروه هايي مانند ( اين همه کتاب ) اين همه يک واژه است و يک صفت مبهم است و نبايد جدا در نظرگرفت .
      يک قاعده ي کلي : در هر گروه اسمي ، واژه يا گروهي که پس از کسره يا حرف اضافه واقع شود وابسته محسوب مي گردد .
      همه ي ِ دانش آموزان ، بسياري از کتاب ها ، تمام ِ کتاب ، تعدادي از دانشجويان و ....



      5- صفت هاي شمارشي :
      الف ) اعداد اصلي : يک ، دو ، سه و ...
      ب ) اعداد ترتيبي : اولين ( نخستين ، يکمين ) ، دومين و ... آخرين
      نکته : واژه هاي يکي ، هريک ، هيج يک هميشه در جايگاه اسم مي نشينند و اسم مبهم بشمار مي آيند .


      6- صفت هاي عالي ( برترين ) : بهترين ، درس خوان ترين ، و ...
      نکته : اگر صفت هاي عالي کسره بگيرند ، هسته هستند . مانند : او از برترين ِ شعراي ِ عهدش بود .


      7- شاخص : عنوان يا لقبي که بدون هيچ نشانه يا نقش نمايي بلافاصله قبل از هسته ي گروه اسمي مي آيد .
      استاد ، خواجه ، سرهنگ ، امام ، برادر ، امام زاده ، حاج آقا ، شيخ ، آيت الله ، کدخدا ، مهندس ، دکتر ، علامه، شاه ، ملکه ، شهربانو ، امير ، سلطان ، خان ، تيمسار ، دخترعمو ، خاله ، حاجي ، ميرزا ، ملّا ، سپهبد ، سرلشکر ، سيّد ، ستوان ، سرکار ، قاضی ، بازرس ، سردار ، سرجوخه ، شهید ، بابا ، ننه ، بی بی ،
      نکته : اگر کسره بگيرند ، هسته ي گروه اسمي اند . استاد ِ ادبيات ِ فارسيِ من
      توجه: گاهی شاخص ها بدون فاصله پس از اسم می آیند. مانند: امین آقا ، نرگس خانم، رضا خان، ناصرالدین شاه
      توجه: گاهی دو شاخص با یک اسم همراه می شوند. مانند: شاه شیخ ابواسحاق ، شاه سلطان حسین

      تست سراسري تجربي 86 : در همه ي عبارات زير به جز عبارت .............................. شاخص بکار رفته است .
      1- و آن کسان گواهي نبشتند و حاکم سجل کرد در مجلس و ديگر قضات نيز گواهي نبشتند .
      2- حسنک گفت : به روزگار سلطان محمود به فرمان وي در باب بوسهل خطا مي کردم .
      3- از خواجه عميد شنودم که اين شب که ديگر روز آن حسنک را بر دار مي کردند .
      4- سيد اشرف الدين گيلاني از ميان مردم برخاست .

      تست سراسري رياضي 89 : در کدام جمله ، وابسته ي پيشين اسم ، شاخص ناميده مي شود ؟
      1- عموي احمد ، خانه ي خود را به استاد دانشگاه فروخت .
      2- استاد ما ، اسامي همه ي دانشجويان را مي دانست .
      3- کدخداي ده ، براي اداي توضيحات به پاسگاه رفت .
      4- ستوان محمدي ، فرماندهي عمليات را به عهده گرفت .


      وابسته هاي پسين گروه اسمي
      1- نشانه هاي جمع : ها ( آدم ها ) ، ان ( درختان ) ، يان ( آشنايان ) ، گان ( ستارگان ) ، جات ( سبزيجات ) ، ين ( مسلمين ) ، ون ( روحانيون ) ، ات ( مطالعات )

      2- ( ي ) نشانه ي نکره : کسي مي آيد . مردهايي مي خندند .

      نکته : ( ي ) نشانه ي نکره را با ( ي ) به عنوان پسوند صفت ساز يا پسوند اسم ساز در ساختار واژه هاي مشتق يا مشتق - مرکب اشتباه نگيريد .
      مثال : اين کوه حنايي ( ي پسوند صفت ساز ) رنگ ، رفيقي ( ي نکره ) دارد که قسمتي ( ي نکره ) از بهترين فصل زندگي ، يعتي جواني ( ي پسوند اسم ساز ) خود را در آن جا مي گذراند .

      3- صفت هاي پسين : واژه هايي اند که به کمک کسره به اسم قبل از خود وابسته مي شوند . و شامل 4 گروه اند :
      الف ) صفت هاي ساده : خوب ، کوتاه ، سياه ، بزرگ ، نرم و ...
      ب ) صفت هاي مرکّب : قدبلند ، خون سرد ، روسياه ، کوه پيکر و ...
      ج ) صفت هاي برتر ( تفضيلي ) : زيباتر ، بزرگ تر ، ساده تر ، و ...
      د ) صفت هاي مشتق و مشتق - مرکب : باهوش ، ناجنس ، همراه ، چوبي ، بهاره ، کم انگيزه و ...
      د_1) صفت هاي فاعلي : توانا ، رسانا ، سازنده ، خندان ، جنگ جو ،
      د_2) صفت هاي مفعولي : سوخته ، کاشته ، دست کاشت ، بازنشست و ...
      د_3) صفت هاي نسبي : چوبي ، دريايي ، ايراني ، زرين ، آهنين ، بهاره ، سالانه ، دوگانه و ...
      د_4) صفت هاي لياقت : خوردني ، نشدني ، باورنکردني و ...

      تستِ ( سراسري زبان 85 ) : صفت هاي بکار رفته در عبارت ( چه انده جان کاه و مصيبت سختي بود که اکنون اين مرد مي بايد ، همه ي اشياي عزيز را ترک کند و خاک وطن را وداع ابدي گويد . ) را معلوم کنيد .
      تعجبي ، فاعلي ، بياني ، اشاره ، مبهم ، بياني ، نسبي


      تستِ ( سراسري تجربي 90) : در عبارت (در مطالعه شعر نیما، دید تازه ی او به جهان جلوه گر است، نگاه او به همه ی موجودات و دیگر پدیده ها یادآور نگاهی است که شاعران غرب به این پدیده ها دارند.دید اجتماعی نیما که در سروده های نمادین و انتقادی او تجلی می یابد.در ادب نوین فارسی جایگاه ویژه دارد.) چند ترکيب وصفي و اضافي وجود دارد ؟
      ترکيبات وصفي : 1- دید تازه 2- همه ی موجودات 3- دیگر پدیده ها 4- این پدیده ها 5- دید اجتماعی 6- سروده های نمادین 7- سروده های انتقادی 8 - ادب نوین 9 - ادب فارسی 10- جایگاه ویژه
      اضافي: 1-مطالعه شعر 2-شعر نیما 3-دید او 4- نگاه او 5-یادآور نگاهی 6-شاعران غرب 7-دید اجتماعی نیما 8-سروده های او

      تستِ ( سراسري رياضي 88 ) : در عبارت ( اين اندوه وحشي و سياهي پربيم بر سراپرده ي سوختگان هم حكومت داشت ، آن ها جز اين كه در آن سنگلاخ ها و خارها ، كودكان از دست رفته را جست و جو كنند يا براي اطفال از عطش سوخته ، قطره ي آبي بيابند ، ديگر رمقي نداشتند .) چند ترکيب وصفي و اضافي وجود دارد ؟
      ترکيبات وصفي : 1- اين اندوه 2- اندوه وحشي 3- اين سياهي 4- سياهي پربيم 5- آن سنگلاخ ها 6- آن خارها 7- كودكان از دست رفته 8 - اطفال از عطش سوخته
      ترکيبات اضافي : 1- سراپرده ي سوختگان 2- قطره ي آبي
      تستِ ( سراسري تجربي 88 ) : در عبارت (در دوره ي اسلامي از همان قرن هاي نخستين هجري ترجمه ي عربي آثار معتبر يونان مورد استفاده ي ايرانيان قرارگرفت و بسياري از متون عربي به ويژه تفاسير قرآن به فارسي برگردانده شد.اين رسم ترجمه تا قرن هاي بعد ادامه يافت . ) چند ترکيب وصفي و اضافي وجود دارد ؟
      ترکيبات وصفي : 1- دوره ي اسلامي 2- همان قرن 3- قرن هاي نخستين 4- قرن هاي هجري 5- ترجمه ي عربي 6- آثار معتبر 7- متون عربي 8 - اين رسم 9 - قرن هاي بعد
      ترکيبات اضافي : 1- ترجمه ي آثار 2- آثار معتبر يونان 3 - مورد استفاده 4 - استفاده ي ايرانيان 5 - تفاسير قرآن 6 - رسم ترجمه

      تستِ ( سراسري خارج از کشور 88 ) : در عبارت (نظر رستم دو اشکال اضافی نیز دارد: یکی آن که مرگش به خود او خاتمه نمی یابد، همه ی نزدیکانش را دربر می گیرد و ویرانی کشورش را هم به دنبال می آورد ، دوم آن که مرگ او مساوی میدان خالی کردن کسانی خواهد بود که او را تجسم آرمان های خود می دانند.) چند ترکيب وصفي و اضافي وجود دارد ؟
      ترکيبات وصفي : 1- دو اشکال 2- اشکال اضافی 3- همه ی نزدیکان
      ترکيبات اضافي : 1- نظر رستم 2- مرگش 3 - خود او 4- نزدیکانش 5- ویرانی کشور 6 - کشورش 7- مرگ او 8- مساوی میدان خالی 9- میدان خالی کردن کسانی 10- تجسم آرمان ها 11- آرمان های خود

      تستِ ( سراسري زبان 88 ) : در عبارت (در دوره اول،رمان شکل سنتی داشت و نویسندگان به سبک رئالیستی می نوشتند و در حقیقت نقش گزارشگر را داشتند،یعنی هر نویسنده می توانست از وقایع و امور عکس برداری کند.اینان با تشریح دقیق خصوصیات ظاهری اشخاص رمان، صفحات داستان را سیاه می کردند.) چند ترکيب وصفي و اضافي وجود دارد ؟
      ترکيبات وصفي : 1- دوره اول 2- شکل سنتی 3- سبک رئالیستی 4- هر نویسنده 5- تشریح دقیق 6- خصوصیات ظاهری
      ترکيبات اضافي : 1- نقش گزارشگر 2- تشریح خصوصیات 3 - خصوصیات اشخاص 4- اشخاص رمان 5- صفحات داستان
      دكتر امين يزدي زاده، مدرس كنكوري درس زبان و ادبيات فارسي رشته هاي رياضي و تجربي
      استان آذربايجان غربي شهر اروميه
      09143469320

      مولف کتاب دهخدای کنکور انتشارات شب قره تهران
      معناي واژه هاي داخل متن کتب درسي (دوّم، سوّم، زبان فارسي 3، پيش دانشگاهي)
      توجّه به لغات ايهام دار و مشخص كردن چندين معني آن ها
      جمع بندي جفت هاي املايي
      واژه هاي كنكور سراسري
      تاريخ ادبيّات و اعلام فصل به فصل

      ویرایش توسط vetson : 12 بهمن 1391 در ساعت 09:38

    12. Top | #12
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      یک سوال چرا ایا جزو صفت پرسش نیست؟
      و یک سوال دیگر این جمله چند تا مضاف و مضاف الیه و چند تا موصوف صفت دارد :
      این کتاب جغرافی و ریاضی و عربی خوب .
      وراه حل این گونه جواب به سوالات را برای بنده شرح بدهید

      و هم چنین روش این که ما بفهمیم این کلمه ی ما ین کره است یا صفت لیاقتی هم توضیحی بدهید
      ویرایش توسط ammarshia : 13 بهمن 1391 در ساعت 08:35

    13. Top | #13
      همکار سابق انجمن

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط ammarshia نمایش پست ها
      یک سوال چرا ایا جزو صفت پرسش نیست؟
      و یک سوال دیگر این جمله چند تا مضاف و مضاف الیه و چند تا موصوف صفت دارد :
      این کتاب جغرافی و ریاضی و عربی خوب .
      وراه حل این گونه جواب به سوالات را برای بنده شرح بدهید

      و هم چنین روش این که ما بفهمیم این کلمه ی ما ین کره است یا صفت لیاقتی هم توضیحی بدهید
      درود بر شما
      من از شما چند تا سوال داشتم؟؟؟
      1- شما رشته ي تحصيلي تون چيه؟؟ و پشت كنكوري هستين يا نه؟؟ و از كدوم شهرين؟
      دكتر امين يزدي زاده، مدرس كنكوري درس زبان و ادبيات فارسي رشته هاي رياضي و تجربي
      استان آذربايجان غربي شهر اروميه
      09143469320

      مولف کتاب دهخدای کنکور انتشارات شب قره تهران
      معناي واژه هاي داخل متن کتب درسي (دوّم، سوّم، زبان فارسي 3، پيش دانشگاهي)
      توجّه به لغات ايهام دار و مشخص كردن چندين معني آن ها
      جمع بندي جفت هاي املايي
      واژه هاي كنكور سراسري
      تاريخ ادبيّات و اعلام فصل به فصل


    14. Top | #14
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      استاد از طریق خصوصی ارسال کردم

    15. Top | #15
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      حالا جواب

    صفحه 1 از 7 12 ... آخرینآخرین

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    کلمات کلیدی این موضوع




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن