بی ام و سری 8 رو بهتون معرفی کنم صرفا برای شادی روح
دسته دنده شیشه ای
با فشردن کلیدی به رنگ مشکی براق، در ۱۵ ثانیه سقف بازمیشه
امکان بازکردن سقف در حین حرکت، حداکثر تا سرعت ۵۰ کیلومتربرساعت
درون کاپوت 850i، پیشرانهی V8 تویینتوربو با حجم ۴.۴.لیتر نصب شده که میتونه ۵۲۳ اسببخار قدرت و ۷۵۰ نیوتونمتر گشتاور تولید کند.
سری ۸ خودرویی است که حتی در زمستان نیز از آن میتوان استفاده کرد. امکاناتی مانند سیستم چهارچرخ محرک استاندارد و سیستم گرمکن گردن درکنار صندوق جادار، این خودرو لوکس را به گزینهای مطلوب برای رفتن به پیست اسکی تبدیل کردهاند. (این مال خارجیاس مادیگه نهایت بریم جاده چالوس اونجا گیر کنیم سالم دربیایم )
اتاقش کوچکترین صدای اضافی نداره
با وجود وزن بیش از ۲ تن، عملکرد سری ۸ در پیچها بسیار روان است و نهتنها میتواند با سرعت سریع پیچها را پشتسر بگذارد؛ بلکه رانندگی با آن لذت زیادی هم دارد.
جعبهدندهی ۸ سرعتهی ZF با تغییراتی که بیامو روی آن اعمال کرده، در هر وضعیتی بهترین عملکرد را از خود نشان میدهد
بیامو سری ۸ هنگام بازبودن سقف صدای بسیار جذابی دارد؛ بهویژه با قراردادن خودرو در حالت اسپرت پلاس این صدا جذابتر نیز میشود
اینم عکساش : )
چندین سال است که تلاشها برای تولید لاستیکهای بدون هوا ادامه دارد اما شاید بتوان این لاستیکها را روی خودروهای نسل جدید نصب کرد.
جنرال موتورز با همکاری کمپانی میشلین لاستیکهای uptis (سیستم لاستیک ضد پنچری منحصربهفرد) را روی ناوگانی از خودروهای شورولت بولت تست خواهد کرد. تستهای واقعی در نظر گرفته برای کمک به توسعهی هر چه بیشتر این لاستیکها طراحی شدهاند بنابراین جنرال موتورز میتواند آنها را در سال 2024 روی خودروهای سواری خود معرفی کند.
لاستیکهای بدون هوا مزیتهایی دارند چراکه پنچر نمیشوند. رانندگان هم دیگر نگران میزان باد لاستیکها نخواهند بود و توجهی هم به ساییدگی و فرسایش آنها در زمان پنچری احتمالی نخواهند داشت.
لاستیکهای uptis همچنین دوستدار محیطزیست هستند زیرا بهطور قابلتوجهی تعداد لاستیکهای پنچر شده یا آسیب دیده را کاهش میدهند و بنابراین میزان لاستیکهای ضایعاتی کم میشود. این لاستیکها همچنین نیاز به لاستیکهای زاپاس را حذف میکنند و جنرال موتورز میگوید این کار باعث کاهش استفاده از متریال خام، انرژی شده و آلایندگی هم کم میشود. نیازی به گفتن نیست که حذف لاستیک زاپاس باعث کاهش وزن خودرو هم میشود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)