خانه شیمی

X
  • آخرین ارسالات انجمن

  •  

    نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا موافق برگزاری کنکور به صورت دو کنکور برای نظام قدیم

    رأی دهندگان
    63. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
    • بله موافقم

      43 68.25%
    • خیر موافق نیستم

      20 31.75%
    صفحه 9 از 11 نخستنخست ... 8910 ... آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 121 به 135 از 162
    1. Top | #121
      کاربر نیمه فعال

      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط sina_hp نمایش پست ها


      خب طرح دو سوال در کنکور 99 که به نفع شما خواهد بود و هزینه کمتری هم برایتان خواهد داشت چرا اصرار دارید که حتما یک سوال طرح شود؟؟ عملا کاری به سال های 80 ندارم و مهم نیست چه شده چون شرایط آن موقع متفاوت بوده و نمی توان با الان مقایسه کرد ولی این را الان می دانیم که یک فارغ التحصيل سال 95 سه سال می توانسته پشت کنکور بماند و با کتاب های خود بدون این که تغییر کند دوباره کنکور دهد و چه بسا رشته مورد علاقه خود را قبول شود این که آلان بگوییم یک سال فقط سوالات مجزا تشکیل شود دور از عدالت هست و درست نیست چون هم فرصت نسبت به فارغ التحصيلان سال قبل کمتر داده شده و هم هزینه ای سنگین برای مناطق محروم و غیر محروم دارد چون یک شخصی حداقل باید کل کتاب های درسی و کمک درسی خود را از نو بخرد و این یعنی یک هزینه سنگین جدید برای اون شخص که شاید تا امسال داشته پول کتاب میداده و تازه امسال کتاب هاشو تکمیل کرده به هر حال هر انسان عاقلی بر این که سال 99 فقط یک سوال طرح شود و نظام قدیم ها را مجبور کند تا با شرایط جدید کنکور دهند قبول نمی کند نمی دانم چرا شما انقدر تاکید دارید به هر حال نظر هر کس محترم هست
      ببينيد من هم ابتدا كاملا مانند شما فكر مي كردم و اين موضوع رو حق خودم مي دونستم كه صرفا با آرامش خاطر تنها به مسير اصلي توجه كنم.

      اما بعد از اينكه اين موضوع رو از آموزش و پرورش ناحيه بخش معاونت آموزشي متوسطه بعد صحبت هاي دكتر سبطي در اين باره، با وقت قبلي پرسيدم، واقعا سالهاي بين 81 تا 84 چنين سازوكاري حاكم بوده و قانون چنين موضوعي رو ايجاب مي كرده.

      از اون مهمتر، من خيلي مفصل كتاب هاي نظام جديد رو در رشته خودم بررسي كردم و خيلي به اساتيدم ارجاع داشتم در اين رابطه، هندسه دوازدهم 40% حذفيات نسبت به تحليلي ما داشته، گسسته و آمارواحتمال مجموعا حدود 35% حذفيات داشته، با 40% حذفيات مباحث ديفرانسيل و پايه در مباحث حسابان جديد رو به رو هستيم.

      شيمي حذفيات داشته و منسجم تر شده و بخصوص تاريخ كشف ساختار اتم و مباحث كهنه حذف شده.

      فيزيك مباحث نور و شكست نور حذف شده.

      ادبيات همونه تقريبا
      عربي كلا زير و رو شده و چيزي نمونده
      ديني سبك تر شده و زبان حدودا تفاوت چنداني نكرده.


      در مباحث زيست شناسي شما، اطلاع چنداني ندارم اما به گفته استاد مدرسه مون كه از بهترين دبيران سمپاده، زيست شناسي شون با 40% حذفيات همراه بوده از مباحث دشوار و عميق.


      موضوعي هست كه با همگام سازي تراز ها، چون به هرشكل با رعايت رگرسيون، نظام جديد حجم كمتري رو آزمون ميده، حتي با وجود ترازبندي يكسان، رسيدن به درصدي خاص براشون راحت تره.

      رگرسيون هم انواع داره و خلاصه ميشه امكان پيش بيني خروجي يك تابع با متغير هاي مختلف با تغيير كم و كيف و سازوكار اونها...
      برهمين اساس كه سازمان سنجش بدين شكل نسبت به استانداردسازي سؤالات اقدام مي كنه.

      حالا با اين اوصاف اگر يك داوطلب نظام قديم در سالهاي قبل مي تونست با عملكردي مطلوب رتبه اي فرضا مانند 400 بياره، اين رتبه در رقابت با نظام جديد و بحث رگرسيون به 600/650 مي تونه تقليل پيدا كنه.

      عملا انگار به شكل مجازي براي نظام جديد، سهميه اي تعلق گرفته كه اين به نوبه خودش بي عدالتي محض محسوب ميشه.

      حتي و حتي به فرض اگر سازمان سنجش مي تونست رگرسيون رو به حالت ايده آل برسونه، سيستم طراحي سؤالات سنجش باعث ميشه كه با توجه به حذفيات مباحث عميق و چالشي در نظام جديد، سخت ترين سؤالات اونها، اصلا با سخت ترين سؤالات ما كه عمدتا از مباحث حذفي هستند، قابل مقايسه نباشه.


      به هر شكلي كه حساب كنيم، اونها جلوتر ميفتن...


      همين حالا هم واريانس ترازي قلمچي بوضوح داره اين رو نشون ميده.
      چرا كه اينقدر اختلاف ترازها كم شده براشون در رقابت باهم كه چند صد نمره نسبت به سال گذشته ترازها كاهش داشته.


      اين موضوع به لحاظ آماري و رياضي تنها زماني اتفاق ميفته كه فراواني درصد هاي خاص بسيار بيشتر از گذشته باشه...


      يعني اگر قبلا سالهاي گذشته در آزموني خاص طول سال ٣٠ نفر درسي رو صد مي زدن حالا تعداد حاضر در نظام جديد و همون درس به ٦٠/٧٠ نفر رسيده.
      با وجودي كه طراحان سؤالات قلمچي مانند مسعود جعفري، آقاي برادران، رضايي بقا و سايرين يكسان هستند.


      اين يعني همين حالا در آزمون هاي شبيه ساز قلمچي اين اتفاق در حال رخ دادنه.

      همين موضوع در آزمون هاي گزينه دو و گاج كاملا مشهوده كه در ترازبندي يكسان هردو گروه بر خلاف قلم چي، چارت فراواني درصد هاي بالا به شدت به سمت نظام جديد سنگيني مي كنه.

      اين موضوع بارها از سهميه هاي 5% و 25% براي نظام قديم بدتره...

      زماني كه شما با چنين موضوعي مواجه ميشيد ديگه بحث مالي و... اصلا استدلال مناسبي نيست. چرا كه شما چه در يك قايق كوچك و پوسيده باشيد، چه در لوكس ترين كشتي دنيا، بدين شكل غرق ميشيد...


      پي نوشت: اين صرفا استدلال من نيست.
      استدلال چندين مشاور خبره هم هست كه به سيستم نمره دهي و ترازبندي سنجش آشنايي كامل دارن.

      در همين تاپيك مدت ها پيش دوست داشتم اين موضوع رو مطرح كنم اما عده اي اينقدر توهين كردن و جبهه گيري كردن كه واقعا ناراحت شدم اما جدا صحبت هاي شما كه محترمانه بود، وظيفه خودم دونستم كه اين استدلال رو ارائه بدم.


      Mathematics, rightly viewed, possesses not only truth, but supreme beauty—a beauty cold and austere, like that of sculpture, without appeal to any part of our weaker nature, without the gorgeous trappings of painting or music, yet sublimely pure, and capable of a stern perfection such as only the greatest art can show. The true spirit of delight, the exaltation, the sense of being more than Man, which is the touchstone of the highest excellence, is to be found in mathematics as surely as poetry

    2. Top | #122
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط MyDestiny نمایش پست ها


      ببينيد من هم ابتدا كاملا مانند شما فكر مي كردم و اين موضوع رو حق خودم مي دونستم كه صرفا با آرامش خاطر تنها به مسير اصلي توجه كنم.

      اما بعد از اينكه اين موضوع رو از آموزش و پرورش ناحيه بخش معاونت آموزشي متوسطه بعد صحبت هاي دكتر سبطي در اين باره، با وقت قبلي پرسيدم، واقعا سالهاي بين 81 تا 84 چنين سازوكاري حاكم بوده و قانون چنين موضوعي رو ايجاب مي كرده.

      از اون مهمتر، من خيلي مفصل كتاب هاي نظام جديد رو در رشته خودم بررسي كردم و خيلي به اساتيدم ارجاع داشتم در اين رابطه، هندسه دوازدهم 40% حذفيات نسبت به تحليلي ما داشته، گسسته و آمارواحتمال مجموعا حدود 35% حذفيات داشته، با 40% حذفيات مباحث ديفرانسيل و پايه در مباحث حسابان جديد رو به رو هستيم.

      شيمي حذفيات داشته و منسجم تر شده و بخصوص تاريخ كشف ساختار اتم و مباحث كهنه حذف شده.

      فيزيك مباحث نور و شكست نور حذف شده.

      ادبيات همونه تقريبا
      عربي كلا زير و رو شده و چيزي نمونده
      ديني سبك تر شده و زبان حدودا تفاوت چنداني نكرده.


      در مباحث زيست شناسي شما، اطلاع چنداني ندارم اما به گفته استاد مدرسه مون كه از بهترين دبيران سمپاده، زيست شناسي شون با 40% حذفيات همراه بوده از مباحث دشوار و عميق.


      موضوعي هست كه با همگام سازي تراز ها، چون به هرشكل با رعايت رگرسيون، نظام جديد حجم كمتري رو آزمون ميده، حتي با وجود ترازبندي يكسان، رسيدن به درصدي خاص براشون راحت تره.

      رگرسيون هم انواع داره و خلاصه ميشه امكان پيش بيني خروجي يك تابع با متغير هاي مختلف با تغيير كم و كيف و سازوكار اونها...
      برهمين اساس كه سازمان سنجش بدين شكل نسبت به استانداردسازي سؤالات اقدام مي كنه.

      حالا با اين اوصاف اگر يك داوطلب نظام قديم در سالهاي قبل مي تونست با عملكردي مطلوب رتبه اي فرضا مانند 400 بياره، اين رتبه در رقابت با نظام جديد و بحث رگرسيون به 600/650 مي تونه تقليل پيدا كنه.

      عملا انگار به شكل مجازي براي نظام جديد، سهميه اي تعلق گرفته كه اين به نوبه خودش بي عدالتي محض محسوب ميشه.

      حتي و حتي به فرض اگر سازمان سنجش مي تونست رگرسيون رو به حالت ايده آل برسونه، سيستم طراحي سؤالات سنجش باعث ميشه كه با توجه به حذفيات مباحث عميق و چالشي در نظام جديد، سخت ترين سؤالات اونها، اصلا با سخت ترين سؤالات ما كه عمدتا از مباحث حذفي هستند، قابل مقايسه نباشه.


      به هر شكلي كه حساب كنيم، اونها جلوتر ميفتن...


      همين حالا هم واريانس ترازي قلمچي بوضوح داره اين رو نشون ميده.
      چرا كه اينقدر اختلاف ترازها كم شده براشون در رقابت باهم كه چند صد نمره نسبت به سال گذشته ترازها كاهش داشته.


      اين موضوع به لحاظ آماري و رياضي تنها زماني اتفاق ميفته كه فراواني درصد هاي خاص بسيار بيشتر از گذشته باشه...


      يعني اگر قبلا سالهاي گذشته در آزموني خاص طول سال ٣٠ نفر درسي رو صد مي زدن حالا تعداد حاضر در نظام جديد و همون درس به ٦٠/٧٠ نفر رسيده.
      با وجودي كه طراحان سؤالات قلمچي مانند مسعود جعفري، آقاي برادران، رضايي بقا و سايرين يكسان هستند.


      اين يعني همين حالا در آزمون هاي شبيه ساز قلمچي اين اتفاق در حال رخ دادنه.

      همين موضوع در آزمون هاي گزينه دو و گاج كاملا مشهوده كه در ترازبندي يكسان هردو گروه بر خلاف قلم چي، چارت فراواني درصد هاي بالا به شدت به سمت نظام جديد سنگيني مي كنه.

      اين موضوع بارها از سهميه هاي 5% و 25% براي نظام قديم بدتره...

      زماني كه شما با چنين موضوعي مواجه ميشيد ديگه بحث مالي و... اصلا استدلال مناسبي نيست. چرا كه شما چه در يك قايق كوچك و پوسيده باشيد، چه در لوكس ترين كشتي دنيا، بدين شكل غرق ميشيد...


      پي نوشت: اين صرفا استدلال من نيست.
      استدلال چندين مشاور خبره هم هست كه به سيستم نمره دهي و ترازبندي سنجش آشنايي كامل دارن.

      در همين تاپيك مدت ها پيش دوست داشتم اين موضوع رو مطرح كنم اما عده اي اينقدر توهين كردن و جبهه گيري كردن كه واقعا ناراحت شدم اما جدا صحبت هاي شما كه محترمانه بود، وظيفه خودم دونستم كه اين استدلال رو ارائه بدم.

      باور کنید دوست عزیز حرف هاتون اصلا منطقی و درست نیست و اون قسمتی که به حذفيات اشاره کردید باز هم اشتباه کردید هر نظام در جای خودش اصلا نباید با هم مقایسه شوند شما لطف کنید ایدی تلگرام خود را در خصوصی بدهید تا مفصل به شما بگویم چرا دارید اشتباه می کنید

    3. Top | #123
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      چرا اشتباه میکنه شما فرض کنید دو ازموک برگزار شه و دو رتبه داده میشه و نظام جدید ک محتوای درسیش کمتر شده راحت تر میتونه رتبه های خیلی بهتری ب دست بیاره و در هر صورت از یه ظرفیت کلی قراره دانشگاه پذیرش بگیره دیگه .پس کاملا ب ضرر نظام قدیمه چون هرچقدم بگن مجزاس همچی در نهایت از یک ظرفیت کلی استفاده میشع ک ظرفیتای دانشگاه های روزانه و دولتی طی چندسال هیچ تغییری نکرده و فقط موسسات غیرانتفاعی و ازاد زیاد شده

    4. Top | #124
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط zohreh74 نمایش پست ها
      چرا اشتباه میکنه شما فرض کنید دو ازموک برگزار شه و دو رتبه داده میشه و نظام جدید ک محتوای درسیش کمتر شده راحت تر میتونه رتبه های خیلی بهتری ب دست بیاره و در هر صورت از یه ظرفیت کلی قراره دانشگاه پذیرش بگیره دیگه .پس کاملا ب ضرر نظام قدیمه چون هرچقدم بگن مجزاس همچی در نهایت از یک ظرفیت کلی استفاده میشع ک ظرفیتای دانشگاه های روزانه و دولتی طی چندسال هیچ تغییری نکرده و فقط موسسات غیرانتفاعی و ازاد زیاد شده
      هر دو یک جور هستن چون نظام قدیم ها یک بار درس ها رو قبلا خوندن اصلا مقایسه دو نظام غلطه بعد کنکور 98 متوجه ميشيد سوالات یک سطح بوده و نتیجه هم یکی

    5. Top | #125
      کاربر باسابقه
      کاربر برتر
      مدیر برتر

      bi-tafavot
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط MyDestiny نمایش پست ها


      ببينيد من هم ابتدا كاملا مانند شما فكر مي كردم و اين موضوع رو حق خودم مي دونستم كه صرفا با آرامش خاطر تنها به مسير اصلي توجه كنم.


      اما بعد از اينكه اين موضوع رو از آموزش و پرورش ناحيه بخش معاونت آموزشي متوسطه بعد صحبت هاي دكتر سبطي در اين باره، با وقت قبلي پرسيدم، واقعا سالهاي بين 81 تا 84 چنين سازوكاري حاكم بوده و قانون چنين موضوعي رو ايجاب مي كرده.


      از اون مهمتر، من خيلي مفصل كتاب هاي نظام جديد رو در رشته خودم بررسي كردم و خيلي به اساتيدم ارجاع داشتم در اين رابطه، هندسه دوازدهم 40% حذفيات نسبت به تحليلي ما داشته، گسسته و آمارواحتمال مجموعا حدود 35% حذفيات داشته، با 40% حذفيات مباحث ديفرانسيل و پايه در مباحث حسابان جديد رو به رو هستيم.


      شيمي حذفيات داشته و منسجم تر شده و بخصوص تاريخ كشف ساختار اتم و مباحث كهنه حذف شده.


      فيزيك مباحث نور و شكست نور حذف شده.


      ادبيات همونه تقريبا
      عربي كلا زير و رو شده و چيزي نمونده
      ديني سبك تر شده و زبان حدودا تفاوت چنداني نكرده.




      در مباحث زيست شناسي شما، اطلاع چنداني ندارم اما به گفته استاد مدرسه مون كه از بهترين دبيران سمپاده، زيست شناسي شون با 40% حذفيات همراه بوده از مباحث دشوار و عميق.




      موضوعي هست كه با همگام سازي تراز ها، چون به هرشكل با رعايت رگرسيون، نظام جديد حجم كمتري رو آزمون ميده، حتي با وجود ترازبندي يكسان، رسيدن به درصدي خاص براشون راحت تره.


      رگرسيون هم انواع داره و خلاصه ميشه امكان پيش بيني خروجي يك تابع با متغير هاي مختلف با تغيير كم و كيف و سازوكار اونها...
      برهمين اساس كه سازمان سنجش بدين شكل نسبت به استانداردسازي سؤالات اقدام مي كنه.


      حالا با اين اوصاف اگر يك داوطلب نظام قديم در سالهاي قبل مي تونست با عملكردي مطلوب رتبه اي فرضا مانند 400 بياره، اين رتبه در رقابت با نظام جديد و بحث رگرسيون به 600/650 مي تونه تقليل پيدا كنه.


      عملا انگار به شكل مجازي براي نظام جديد، سهميه اي تعلق گرفته كه اين به نوبه خودش بي عدالتي محض محسوب ميشه.


      حتي و حتي به فرض اگر سازمان سنجش مي تونست رگرسيون رو به حالت ايده آل برسونه، سيستم طراحي سؤالات سنجش باعث ميشه كه با توجه به حذفيات مباحث عميق و چالشي در نظام جديد، سخت ترين سؤالات اونها، اصلا با سخت ترين سؤالات ما كه عمدتا از مباحث حذفي هستند، قابل مقايسه نباشه.


      به هر شكلي كه حساب كنيم، اونها جلوتر ميفتن...


      همين حالا هم واريانس ترازي قلمچي بوضوح داره اين رو نشون ميده.
      چرا كه اينقدر اختلاف ترازها كم شده براشون در رقابت باهم كه چند صد نمره نسبت به سال گذشته ترازها كاهش داشته.


      اين موضوع به لحاظ آماري و رياضي تنها زماني اتفاق ميفته كه فراواني درصد هاي خاص بسيار بيشتر از گذشته باشه...


      يعني اگر قبلا سالهاي گذشته در آزموني خاص طول سال ٣٠ نفر درسي رو صد مي زدن حالا تعداد حاضر در نظام جديد و همون درس به ٦٠/٧٠ نفر رسيده.
      با وجودي كه طراحان سؤالات قلمچي مانند مسعود جعفري، آقاي برادران، رضايي بقا و سايرين يكسان هستند.


      اين يعني همين حالا در آزمون هاي شبيه ساز قلمچي اين اتفاق در حال رخ دادنه.


      همين موضوع در آزمون هاي گزينه دو و گاج كاملا مشهوده كه در ترازبندي يكسان هردو گروه بر خلاف قلم چي، چارت فراواني درصد هاي بالا به شدت به سمت نظام جديد سنگيني مي كنه.


      اين موضوع بارها از سهميه هاي 5% و 25% براي نظام قديم بدتره...


      زماني كه شما با چنين موضوعي مواجه ميشيد ديگه بحث مالي و... اصلا استدلال مناسبي نيست. چرا كه شما چه در يك قايق كوچك و پوسيده باشيد، چه در لوكس ترين كشتي دنيا، بدين شكل غرق ميشيد...




      پي نوشت: اين صرفا استدلال من نيست.
      استدلال چندين مشاور خبره هم هست كه به سيستم نمره دهي و ترازبندي سنجش آشنايي كامل دارن.


      در همين تاپيك مدت ها پيش دوست داشتم اين موضوع رو مطرح كنم اما عده اي اينقدر توهين كردن و جبهه گيري كردن كه واقعا ناراحت شدم اما جدا صحبت هاي شما كه محترمانه بود، وظيفه خودم دونستم كه اين استدلال رو ارائه بدم.

      جناب رگرسیون !
      میبینم که دوباره داری واسه نظام قدیما حاشیه درست میکنی و ناامیدشون میکنی

    6. Top | #126
      در انتظار تایید ایمیل

      bi-tafavot
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط MyDestiny نمایش پست ها


      نه صرفا، تاجايي كه توان داشته باشم، امسال به شدت برام مهمه.
      كپچر دفتربرنامه ريزي 2/3 هفته پيش من همين تاپيك، صفحات ابتدايي بايد باشه.


      رتبه اي كه نياز دارم زير 200 كشوري هست در رشته رياضي تا بتونم به برنامه اي كه براي آينده ام دارم، برسم اما امسال فكر نمي كنم بتونم بهتر از 600/700 بيارم...

      اما احتمال قابل توجهي وجود داره كه براي سال 99 و كسب دورقمي و تضمين دورنماي آيندم بمونم.
      خخخخخخخخخخخ

    7. Top | #127
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad1397 نمایش پست ها
      جالبه بعد مصوبه26شهریور سبطی و افرادش ویه سری از افراد این انجمن که حالا خودشون دارن میکشن که 99دو تا کنکور نباشه هیچ اشاره ای به سود اصلی مافیا از بند دوم مصوبه که تاکید کرده بود فقط یک بار دونوع سوال برگزار میشه نداشتن وگفتن سود مافیا تو تاثیر قطعیه وترمیم معدل برا چن تا سوال کشکی امتحان نهایی که هیچ سوالی خارج کتاب نمیاد هست و برا همین پشت اون مافیاست!!درصورتیکه سود اصلیشون از بند دومه و همین سبطی در جواب گفت که مطالب نظام جدید اسونتره !!مسخره ترین نوع توجیه برای دفاع از مصوبه مسخره و ضد مناطق محروم!! اونم برا جامعه اماری بیشتر از دویست هزار نفری تجربی که اگه خواستن 99کنکور بدن نیاز دارن دو سه میلیون خرج کنن و کسی که منطقه محرومه بیچاره میشه اونم تا سال بعد که کتابا دو برابر میشن درضمن من اصلا قصد شرکت تو کنکور 99ندارم پس دلواپسا همیشه در صحنه جبهه نگیرن !
      حرفت درسته در اصل از چند جا دارن سود می کنن سبطی هم جزوشون

    8. Top | #128
      کاربر انجمن

      نمایش مشخصات
      بخونین انشالله به اونی که میخواین میرسین...

    9. Top | #129
      کاربر حرفه ای

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط MyDestiny نمایش پست ها
      فایل پیوست 83942
      سال هاي 81 تا 84 هر دو نظام آموزشي جديد و قديم در مدارس و يا كلاس هايي خاص داير بوده و دانش آموز حق انتخاب داشته كه صرفا دوره متوسطه رو

      در كدام نظام آموزشي بگذرونه و اين موضوع 3 سال متوالي تا تطبيق كامل وجود داشته و علت اصلي و تنها علت برگزاري 3 سال پياپي دو سري كنكور اين
      موضوع بوده. اصلا ارتباطي به جمعيت و تعداد افراد شركت كننده و منافع شخص يا گروهي خاصي نداشته و سازوكار حاكم اينگونه ايجاب مي كرده.


      ضمنا اين موضوع تاجايي كه من اطلاع دارم، حداقل ٢/٣ بار از دكتر سبطي پرسيده شده و در كانالشون منتشر شده:


      https://t.me/drsebti/10474
      https://t.me/drsebti/10259


      اسكرين شات از پاسخ دكتر سبطي براي دوستاني كه به هر دليل به تلگرام دسترسي ندارن، ضميمه كردم.
      سبطی سر پیازه یا تهش؟؟کارشناس کنکوره؟؟یه پزشکی که شده معلم ادبیات هیچ نسبتی هم با ریاضیات نداره !!از نظرای کارشناسی برا تاثیر قطعی که 95 درصدش کشک بودن معلومه چقدر میفهمه!!در ضمن خیلی هم به جمعیت پشت کنکور بستگی داره حداقل برا تجربی که بیشتر از صد هزار تا 99 پشت میمونن و ظرفیت جوابگو نیست خلاف ریاضی که دارن منقرض میشن

    10. Top | #130
      کاربر حرفه ای

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      چیزی که واضحه سود همین موسسات کنکور ازین موضوعه که نماینده های کمیسیون اموزش به شدت رو این موضوع حساسن چون از اساس حرف مسخره و زوریه که بگن فقط 98 هیچ دلیل منطقی هم پشتش نیست اگه دلیل فنی داشتن میگفتن 99 یک نوع سوال به این دلیل جالبه این تصمیم جلسه 26شهریور که از اساس فقط برا معدل بود تصویب کردن یعنی هیچ کارشناسی پشتش نبودهفقط میخواستن از شر نظام قدیم خودشون راحت کنن چون برا سازمان سنجش زحمت داره
      ویرایش توسط mohammad1397 : 19 آذر 1397 در ساعت 22:51

    11. Top | #131
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad1397 نمایش پست ها
      سبطی سر پیازه یا تهش؟؟کارشناس کنکوره؟؟یه پزشکی که شده معلم ادبیات هیچ نسبتی هم با ریاضیات نداره !!از نظرای کارشناسی برا تاثیر قطعی که 95 درصدش کشک بودن معلومه چقدر میفهمه!!در ضمن خیلی هم به جمعیت پشت کنکور بستگی داره حداقل برا تجربی که بیشتر از صد هزار تا 99 پشت میمونن و ظرفیت جوابگو نیست خلاف ریاضی که دارن منقرض میشن
      سبطی فقط می خواد کتاب هاش بیشتر به فروش بره

    12. Top | #132
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad1397 نمایش پست ها
      چیزی که واضحه سود همین موسسات کنکور ازین موضوعه که نماینده های کمیسیون اموزش به شدت رو این موضوع حساسن چون از اساس حرف مسخره و زوریه که بگن فقط 98 هیچ دلیل منطقی هم پشتش نیست
      تازه اونم با این همه جمعیت پشت کنکوری

    13. Top | #133
      کاربر اخراجی

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad1397 نمایش پست ها
      چیزی که واضحه سود همین موسسات کنکور ازین موضوعه که نماینده های کمیسیون اموزش به شدت رو این موضوع حساسن چون از اساس حرف مسخره و زوریه که بگن فقط 98 هیچ دلیل منطقی هم پشتش نیست اگه دلیل فنی داشتن میگفتن 99 یک نوع سوال به این دلیل جالبه این تصمیم جلسه 26شهریور که از اساس فقط برا معدل بود تصویب کردن یعنی هیچ کارشناسی پشتش نبودهفقط میخواستن از شر نظام قدیم خودشون راحت کنن چون برا سازمان سنجش زحمت داره
      نمی تونن خلاص پیدا کنن جمعیت زیاده شما به پسر ها کاری نداشته باشی و فقط دختر ها رو حساب کنی کلی میشن چون اونا محدودیت ندارن

    14. Top | #134
      کاربر حرفه ای

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط sina_hp نمایش پست ها


      تازه اونم با این همه جمعیت پشت کنکوری
      دلیل اصلیش تنبلی سنجشه برا تاثیر قطعی هم واسه همین مخالف بود چون تو تلویزیون اومد گفت برا سنجش کار طاقت فرساییه که سالای مختلف تراز کنه دلیل دومش هم میتونه سود موسسات باشه چون واقعا به نفعشونه چون کتاب دسته دوم نظام جدید هم چندان گیر نمیاد در هر صورت مطمئنم هیچ کارشناسی پشتش نیست

    15. Top | #135
      کاربر حرفه ای

      bache-mosbat
      نمایش مشخصات
      نقل قول نوشته اصلی توسط Saeed79 نمایش پست ها
      جناب رگرسیون !
      میبینم که دوباره داری واسه نظام قدیما حاشیه درست میکنی و ناامیدشون میکنی
      رگرسیونخخ

    صفحه 9 از 11 نخستنخست ... 8910 ... آخرینآخرین

    افراد آنلاین در تاپیک

    کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

    در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربر و 1 مهمان)




    آخرین مطالب سایت کنکور

  • تبلیغات متنی انجمن